نسخه چاپی

سامانه «همسان‌گزینی» در استان‌های مركزی و كردستان راه اندازی می شود

نحوه استفاده از سامانه ملی همسان گزینی تبیان بدین صورت است كه كلیه مجردان ساكن در استان های مركزی و كردستان ، از این پس می توانند با مراجعه به دامنه http://hamsan.tebyan.net از كد معرف ۲۳۳۹۷ برای استان مركزی و كد معرف ۲۳۱۳۱ برای استان كردستان استفاده نموده و ثبت نام كنند.

به گزارش نما، همزمان با آغاز سال نو و اعیاد مبارک ماه رجب، با همیاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان کردستان، سامانه ملی همسان گزینی تبیان فعالیت خود را در این دو استان آغاز کرد.

نحوه استفاده از سامانه ملی همسان گزینی تبیان بدین صورت است که کلیه مجردان ساکن در استان های مرکزی و کردستان ، از این پس می توانند با مراجعه به دامنه http://hamsan.tebyan.net از کد معرف ۲۳۳۹۷ برای استان مرکزی و کد معرف ۲۳۱۳۱ برای استان کردستان استفاده نموده و ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام، پرونده متقاضیان بررسی و جهت تکمیل پرونده و مصاحبه حضوری با آنان تماس گرفته خواهد شد سپس فرم های متقاضیان توسط کارشناسان ذیصلاح بررسی گردیده و در صورتی که موارد مناسب و کفو آنان در بانک جامع معرفین تبیان وجود داشته باشد معرفی توسط معرفان استانهای مذکور، صورت می گیرد.

متقاضیان استان مرکزی می توانند سوالات خود را در این زمینه با ایمیل hamsan_arak@tebyan.com مطرح کرده و همچنین متقاضیان استان کردستان از طریق مکاتبه با ایمیل hamsan_kordestan@tebyan.com می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

گفتنی است، سامانه ملی همسان گزینی، توسط موسسه تبیان در سال ۱۳۹۴ و با حضور معاونت وزارت ورزش و جوان راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...