نسخه چاپی

برانكو پشت سر ژنرال ایستاد

سرمربی كروات تیم پرسپولیس توانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع كند.

تیم به گزارش نما، فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مقابل پدیده مشهد قرار گرفت و در خانه این تیم توانست با نتیجه یک برصفر به برتری برسد. این برتری برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ رقم زننده قهرمانی آنها در لیگ بود و پرسپولیس را برای دومین سال پیاپی در لیگ برتر قهرمان کرد.

با نتیجه دیروز و تثبیت قهرمانی، این افتخار برای برانکو ایوانکوویچ هم صورت گرفت که او در دومین سال متوالی قهرمانی لیگ ایران را از آن خود کند. پروفسور کروات سرخ ها در فصل پیش لیگ برتر هم عنوان قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد و حالا نام خود را به عنوان مرد اول دوره های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر به ثبت رسانده است.

این اتفاقی که دیروز برای ایوانکوویچ افتاد، البته در لیگ برتر برای نخستین بار رخ نداد و سابقه قبلی داشته است. امیر قلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران است، در دوره های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر با تیم های استقلال و سپاهان (2 دوره) به صورت متوالی قهرمانی را به دست آورده و از این حیث رکورددار است. همچنین حسین فرکی هم در دوره های سیزدهم و چهاردهم با تیم های فولاد و سپاهان قهرمان دو فصل متوالی لیگ برتر شد.

بدین ترتیب برانکو با دو قهرمانی که به همراه پرسپولیس کسب کرده، پشت سر ژنرال و در کنار حسین فرکی ایستاد. البته پروفسور در بین خارجی های لیگ برتر یکه تاز است و تنها خارجی دارای 2 قهرمانی در 17 دوره لیگ ایران به شمار می رود.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...