نسخه چاپی

استقلال پس از ذوب‌آهن دوم شد

تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل سپیدرود نه تنها رده دوم جدول را از استقلال پس گرفت، بلكه همچنان بهترین تیم نیم فصل دوم باقی ماند.

به گزارش نما، نیم فصل دوم آنقدر خوب بود که این تیم نه تنها نتایج ضعیف نیم فصل نخستش را جبران کرد، بلکه توانست اصلی ترین مدعی کسب عنوان نایب قهرمانی شود. امیر قلعه نویی در حالی تیمش را به رده دوم جدول رساند که در پایان نیم فصل نخست با ۴ پیروزی، ۷ مساوی، ۴ شکست و کسب ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار داشت.

عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم قابل مقایسه با نیم فصل نخست نیست و این با تیم ۹ پیروزی، ۲ مساوی و تنها یک شکست و کسب ۲۹ امتیاز از ۱۲ بازی با شایستگی در رده دوم جدول ایستاده است. عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم از سایر تیم های لیگ برتر بهتر است و آنها عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم را هم در اختیار دارند.

بعد از ذوب آهن که ۲۹ امتیاز در نیم فصل دوم به دست آورد، استقلال تهران با ۲۷ امتیاز و پرسپولیس با ۲۴ امتیاز دومین و سومین تیم های برتر در نیم فصل دوم مسابقات هستند. معدل امتیاز ذوب آهن در نیم فصل دوم ۲/۴۱ امتیاز به ازای هر بازی است که حتی از حدنصاب کسب امتیاز برای قهرمانی هم بهتر است.

در نیم فصل دوم شاگردان شفر با ۲۷ گل زده دارای بهترین خط حمله هستند و بعد از آنها ذوب آهن با ۲۱ و سایپا با ۲۰ گل زده دومین و سومین خط حمله قوی لیگ برتر را در اختیار دارند. همچینین عملکرد آبی پوشان در فاز دفاعی هم خوب بود به گونه‌ای که آنها به همراه پرسپولیس با ۶ گل خورده در نیم فصل دوم دارای بهترین خط دفاعی شدند. ذوب آهن و سپاهان هر کدام با خوردن ۹ گل در نیم فصل دوم از این نظر بعد از سرخابی‌های تهران قرار دارند.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...