نسخه چاپی

امیدوارم در آسیا به استقلال نخوریم

هافبك تیم ذوب آهن اصفهان می گوید برای نایب قهرمانی در لیگ برتر نهایت تلاشش را خواهد كرد.


به گزارش نما، حمید بوحمدان درباره پیروزی ذوب آهن مقابل سپیدرود رشت عنوان کرد: بازی خوبی با سپیدرود انجام دادیم. فکر می‌کنم دستورات تاکتیکی رادر زمین به خوبی انجام دادیم و توانستیم از موقعیت هایمان هم استفاده کنیم. بازی سختی بود اما برد خوبی به دست آوردیم.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس قهرمان شده و مشخص بود که یک امتیاز را هم می گیرد. ما برای قهرمانی تلاش نمی کردیم اما از حالا به بعد برای حفظ نایب قهرمانی هر کاری خواهیم کرد.این کمترین کاری است که می توانیم برای هواداران انجام دهیم و باید نگاهمان روبه جلو باشد تا به هدفمان برسیم.

بازیکن ذوب آهن درباره تغییر پست هایش در طول این فصل تاکید کرد: پست اصلی من هافبک تدافعی است و طبیعی است در این پست راحت تر از قسمت های دیگر زمین باشم. به هر حال سخت است پستم تغییر کند اما هدفم کمک کردن به تیم است و در هر پستی که به میدان بروم هر کاری برای موفقیت تیم انجام می دهم.

بوحمدان با اشاره به شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه در بازی قبلی با الدحیل نتوانستیم پیروز شویم.ما موقعیت های زیادی را در این بازی از دست دادیم و فکر می کنم مجازات شدیم که دردقایق پایانی گل خوردیم.با این حال چیزی برایمان تمام نشده و انشاءالله در تاشکند کار را تمام می کنیم و صعودمان راجشن می گیریم.

وی درباره احتمال رویارویی با استقلال در دور بعدی لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: من امیدوار هستم این اتفاق نیفتد و شرایط طوری رقم بخورد که دو تیم ایرانی در آسیا با هم روبه رو نشوند. با این وجود انشاءالله هر چه خیر است پیش بیاید.

بوحمدان درباره برنامه اش برای فصل آینده افزود: برنامه خاصی برای فصل بعد در ذهنم نیست. قراردادم با ذوب آهن آخر فصل تمام می شود و امیدوارم بهترین انتخاب را داشته باشم.حال چه قرار است در ذوب آهن بمانم یا بروم امیدوارم خیر باشد.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...