نسخه چاپی

تعاونی ها از مسكن مهر حذف شدند

عضو هیئت مدیره كانون سراسری انبوه سازان گفت: تعاونی ها به دلیل همكاری نكردن با وزارت راه و شهرسازی پس از تذكرات بسیار از سوی وزیر راه و شهرسازی حذف شدند.

به گزارش نمانیوز حسن محتشم در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه ادارات كل تعاوني از ابتداي انقلاب اسلامي موفقيت چنداني در بخش مسكن كشور نداشتند افزود: در ابتداي اجراي پروژه مسكن مهر برنامه ريزي و ساماندهي متقاضيان مسكن از طريق تعاوني ها صورت مي گرفت كه وزارت تعاون افراد ثبت نام شده در مسكن مهر را ساماندهي و حدود 500 نفر از افراد برگزيده بخش تعاون را به عنوان اعضاي هيئت مديره معرفي كرد.
محتشم با بيان اينكه متقاضيانمسكن مهرمبلغي حدود يك ميليون تومان به صندوق توسعه تعاون به عنوان پيش پرداخت واريز كردند افزود: با واريز پيش پرداخت نام متقاضيان در سامانه مسكن مهر وارد مي شد و ثبت نام به صورت كامل صورت مي گرفت.
عضو هيئت مديره انبوه سازان در ادامه تصريح كرد: متقاضيان حق برداشت از صندوق توسعه تعاون كه در حال حاضر به عنوان بانك توسعه تعاون است با امضاي مديران اداره كل تعاون اين امكان وجود داشت.
وي در ادامه تصريح كرد: با ورود انبوه سازان به حوزه مسكن مهر و درخواست آورده متقاضيان بين تعاوني ها و اداره كل مسكن و شهرسازي مشكل ايجاد شد.
محتشم در ادامه توضيح داد:‌ بانك توسعه تعاون به هيچ عنوان آورده متقاضيان را آزاد و اداره كل نيز نامه براي برداشت پول صادر نمي كرد.
وي با بيان اينكه وزير مسكن و شهرسازي در طول امسال چندين بار پيگير اين مسئله شد افزود: وزير راه و شهرسازي در پي آزاد نكردن آورده متقاضيان از سوي تعاوني ها تذكراتي را براي حذف تعاوني از بخش مسكن مهر داد.
محتشم در ادامه گفت: با بي توجهي مسئولان تعاوني ها و همكاري نكردن آنها با وزارت راه و شهرسازي در نهايت تعاوني ها از بخش مسكن مهر حذف شدند.
عضو هيئت مديره كانون سراسري انبوه سازان در پايان خاطرنشان كرد: از اين پس متقاضيان مسكن مهر آورده خود را در بانك مسكن واريز و در سامانه مسكن مهر وزارت راه و شهرسازي ثبت نام مي كنند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...