نسخه چاپی

سرمربی لیگ برتری گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید

سران باشگاه رئال مادرید سرمربی یكی از تیم‌های انگلیسی را به عنوان جانشین زیزو در نظر گرفته‌اند.

به گزارش نما، ناکامی تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های فصل جاری جام حذفی اسپانیا و اختلاف 16 امتیازی این تیم در لالیگا با بارسلونای صدرنشین، جایگاه زین‌الدین زیدان را در این تیم متزلزل کرده است، هرچند کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان نتایج به مراتب بهتری را کسب کرده‌اند و خود را تا مرحله یک‌چهارم نهایی رسانده‌اند و با توجه به پیروزی 3 بر صفر در بازی رفت مقابل یوونتوس شانس بالایی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها دارند.

نشریه «سان» انگلیسی در گزارشی اختصاصی مدعی شد که یورگن کلوپ هدف اول سران باشگاه رئال مادرید در صورت اخراج زیدان است و به نظر تنها راهی که زیزو می‌‌تواند تاج و تخت خود در رئال مادرید را حفظ کند، تکرار قهرمانی در اروپاست. سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در طول دو سال اخیر این تیم را به 8 عنوان قهرمانی رسانده که عبارتند از 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، 2 قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.

انقلابی که یورگن کلوپ در لیورپول به پا کرده، سبب شده تا سران باشگاه رئال مادرید نسبت به جذب این سرمربی آلمانی ابراز علاقه کنند. کلوپ 50 ساله سرخپوشان مرسی‌ساید را در لیگ برتر انگلیس تبدیل به تیمی سرسخت کرده و لیورپول را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده، جایی که تیمش در دور رفت از این مرحله با نتیجه 3 بر صفر منچسترسیتی را شکست داده است. او که سابقه رساندن بوروسیا دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا و پایان دادن به سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان را هم دارد، توانایی‌های خود را در امر مربیگری به اثبات رسانده است.

کلوپ در حالی بحث بازگشتش به آلمان و قبول هدایت سرمربیگری بایرن مونیخ نیز مطرح است که یک منبع آگاه در آلمان به «سان» گفته، رئال مادرید بیشتر از هر باشگاه دیگری نسبت به جذب سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید علاقه‌مند است.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...