نسخه چاپی

اولین اكران مردمی «به وقت شام» در پایتخت

اولین اكران مردمی فیلم سینمایی «به وقت شام» به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا در پایتخت با حضور عوامل این اثر در سینما شكوفه برگزار می‌شود.

به گزارش نما، اولین اکران مردمی فیلم سنیمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در تهران با حضور کارگردان این فیلم و هادی حجازی‌فر بازیگر آن برگزار خواهد شد.

این اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «به وقت شام» در پایتخت بعد از اکران نوروزی این اثر سینمایی محسوب می‌شود، که این مراسم عصر دوشنبه ۲۰ فروردین ماه در سینما شکوفه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در اکران عمومی فیلم سینمایی «به وقت شام» فیلمی درباره مدافعان حرم و همراهی و دیدار با عوامل آن می‌توانند بلیت سانس‌های ۱۸:۳۰، ۱۹ و ۲۱:۳۰ را از سایت سینما تیکت خریداری کنند.

باید به این نکته اشاره داشت که در آخرین اثر حاتمی‌کیا تنها دو بازیگر از سینمای ایران بابک حمیدیان و هادی حجازی‌فر ایفای نقش داشته‌اند. این اثر در ۹ رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد که توانست ۳ سیمرغ بلورین را در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

خلاصه: یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

سینما شکوفه در میدان شهدا واقع است.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...