نسخه چاپی

رشد ابر، رگبار باران و وزش باد در بسیاری از مناطق كشور

احد وظیفه گفت: با توجه به وجود سامانه بارشی فعال بر روی كشور امروز یكشنبه شاهد رشد ابر با رگبار موّقت باران و رعدوبرق و وزش باد در برخی استان های كشور هستیم.

به گزارش نما، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به وجود سامانه بارشی فعال بر روی کشور امروز یکشنبه شاهد رشد ابر با رگبار موّقت باران و رعدوبرق و وزش باد در استان های جنوب کردستان، کرمانشاه، شرق ایلام، شمال لرستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، اصفهان، غرب یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی البرز در استانهای تهران و سمنان خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه هم رشد ابر با رگبار موّقت باران و رعدوبرق و وزش باد در استان های جنوب و غرب کرمانشاه، شمال لرستان، اصفهان، جنوب یزد، کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرقی سمنان رخ خواهد داد.

به گفته وی برای روز سه شنبه نیز رشد ابر با رگبار موّقت باران و رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه ای در استان های ارتفاعات کرمان و برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

وظیفه تاکید کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط شرق کشور رخ خواهد داد که سبب خیزش گرد و خاک در آن مناطق خواهد شد.

۱۳۹۷/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...