نسخه چاپی

كارگردان "كلاه پهلوی" ؛ "سنجرخان" را می سازد

كارگردان "سنجرخان" گفت: ساخت این سریال از سوی استاندار و مردم كردستان حائز اهمیت است. در صورت فراهم شدن بودجه "سنجرخان" احتمالا پیش تولید در اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش نما، ضیاءالدین دری نویسنده و کارگردان سریال "سنجرخان" درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه گفت: نگارش فیلمنامه این سریال به پایان رسیده است. همچنین قراردادی هم با استاندار کردستان برای ساخت آن منعقد شده است و مسیر تولید این پروژه ملی به خوبی در حال طی شدن است.

وی در همین راستا افزود: این اثر پس از تایید و حمایت معاونت استانها در تهران از سوی استاندار کردستان نیز با استقبال روبرو شد و او بسیار جدی به دنبال ساخت سریال "سنجرخان" است.

کارگردان "کلاه پهلوی" به فراهم شدن بودجه سنجرخان اشاره و اظهار کرد: ساخت این سریال از سوی استاندار و مردم کردستان حائز اهمیت است. در صورت فراهم شدن بودجه "سنجرخان" احتمالا پیش تولید در اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

دری در ارتباط با جزئیات سریال "سنجرخان" توضیح داد: این پروژه کاملا ملی است و تمام تلاش خودمان را می کنیم که با بهترین شرایط ممکن این سریال را بسازیم. با توجه به این که هنوز وارد مرحله پیش تولید نشده ایم نمی توان درباره استفاده از بازیگر یا بازیگرانی نام برد و این موضوع درباره شخصیت اصلی سریال یعنی سنجرخان نیز صدق می کند.

وی ادامه داد: با توجه به این که فرایند پیش تولید، تولید و پس از تولید در ساخت یک اثر هزاران فراز و نشیب و اتفاق را در بر دارد و نیز شرایط مختلفی که در تولید یک اثر کارگردان با آن روبرو است بنابراین تصمیم فعلی و انتظار برای شروع پیش تولید بهترین رویکرد است.

دری در پایان خاطرنشان کرد: تعامل لازم با استان کردستان برای تولید و اقامت در دستور کار قرار دارد تا تولید سنجرخان با موفقیت در این استان محقق شود.

۱۳۹۷/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...