نسخه چاپی

نماینده مجلس: انتظار داشتیم روحانی برای توضیح به مجلس می‌آمد

حبیب‌الله دهمرده گفت: عامل اصلی مشكلات نرخ ارز مسئولانی هستند كه كارایی ندارند.

به گزارش نما، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی درباره نوسانات نرخ ارز در بازار اظهار داشت: ناامیدی سم مهلکی برای جامعه است و در محیط آرام استعدادها شکوفا می‌شود اما در محیط متشنج این استعدادها از بین می‌رود.

وی با خطاب قراردادن رئیس جمهور اظهار داشت: انتظار داشتم حضرتعالی تشریف می‌آوردید و به مردم و مجلس احترام می‌گذاشتید، شما که می‌گویید نقد منصفانه را می‌پذیرم منت می‌گذاشتید و می‌آمدید و توضیح می‌دادید. آقای جهانگیری شما چرا نیامدید؟ و چرا مملکت را با این همه چالش مواجه می‌کنید؟ چرا پس از چند ماه سوءاستفاده دلالان و مافیای ارز این تصمیم گرفته می‌شود؟

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه همه می‌دانند نوسانات نرخ ارز در تمام زمینه‌ها تاثیر می‌گذارد، در اقتصاد، سپرده‌گذاری، واردات و صادرات اثر وحشتناکی دارد اما چرا از اصل پیشگیری که ارزانتر از درمان است استفاده نمی‌کنید.

دهمرده با بیان اینکه امروز مسئولی به مجلس می‌آید که هزاران مشکل برای مملکت تراشیده، خاطرنشان کرد: شک نداریم مستکبران عالم و آمریکا علیه ایران قسم خورده‌اند اما عامل اصلی مشکلات مسئولانی هستند که کارایی ندارند. همچنین نکته آخری که می‌خواهم اشاره کنم این است که چرا در دولت درباره نرخ ارز این همه اختلاف نظر است؟

۱۳۹۷/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...