نسخه چاپی

تمجید رئیس باشگاه رئال مادرید از زیدان

پرس در پاسخ به این پرسش كه «دوران بازیگری زیدان بیشتر شما را سورپرایز كرد یا دوران سرمربیگری‌اش؟»، گفت: زیدان سرآغاز این دوره است. ما با او 9 جام كسب كرده‌ایم و سبك بازی جدیدی ارائه می‌دهیم كه دنیا را به تسخیر خود در آورده است.

به گزارش نما، فلورنتینو پرس در گفت‌وگو با «اِکسترا تایم»، ضمیمه روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا با اشاره به اینکه دوست داشته اسطوره باشگاه رم را به رئال مادرید ببرد، گفت: توتی یکی از اسطوره‌هایی است که همه دوست دارند او را داشته باشند. پیش از سال 2006 در ابتدای دوره ریاستم در باشگاه رئال مادرید به توتی زنگ زدم و از او خواستم که به رئال بیاید، اما توتی به من گفت که نمی‌تواند رم را ترک کند.

وی در خصوص پیروزی 3 بر صفر کهکشانی‌ها مقابل یوونتوس در تورین در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و با اشاره به تشویق شدن کریستیانو رونالدو از سوی هواداران یووه بابت گل قیچی برگردانش اظهار داشت: اتفاقی که در تورین افتاد، خیلی احساسی بود و نشان‌دهنده بزرگی یوونتوس و هوادارانش بود. گل کریس هم یکی از بهترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان بود، گلی فوق‌العاده از بهترین بازیکن جهان.

رئیس باشگاه رئال مادرید همچنین در تمجید از دروازه‌بان 40 ساله و محبوب بانوی پیر اظهار داشت: بوفون یک نعمت برای فوتبال جهان است و این به خاطر استعداد، حرفه‌ای‌گری و احترام به رقباست. همه باشگاه‌ها دوست دارند بازیکن بزرگ و فوق‌العاده‌ای همچون او را داشته باشند.

پرس همچنین در پاسخ به این پرسش که «دوران بازیگری زیدان بیشتر شما را سورپرایز کرد یا دوران سرمربیگری‌اش؟»، گفت: زیدان سرآغاز این دوره است. ما با او 9 جام کسب کرده‌ایم و سبک بازی جدیدی ارائه می‌دهیم که دنیا را به تسخیر خود در آورده است. زیزو به عنوان سرمربی 8 جام در طول دو سال به دست آورد، کاری که هیچ مربی‌ای پیش از این در رئال مادرید انجام نداده بود. زیدان نابغه فوتبال است و در زمین و روی نیمکت این را نشان داده است.

وی تصریح کرد: در سال 2002 زیدان پس از گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر گلاسکو که به قهرمانی رئال انجامید، به من گفت "دیدی رئیس که من بدشانس نیستم؟". دو شکست متوالی زیزو با یووه در فینال، او را اذیت می‌کرد.

رئیس باشگاه رئال مادرید همچنین در پاسخ به این پرسش که «دوست دارید این فصل در فینال لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا بخورید؟»، تأکید کرد: مهمترین چیز این است که به فینال راه پیدا کنیم. این اتفاق می‌تواند بیفتد چون تصورم بر این است که ابتدا با بایرن مونیخ (در مرحله نیمه‌نهایی) بازی خواهیم کرد چون ما همیشه در این مرحله به آنها می‌خوریم.

پرس ادامه داد: اگر هم به بارسلونا در فینال بخوریم، به خاطر دارم که آنها را امسال در سوپرجام اروپا در نوکمپ با نتیجه 3 بر یک و در برنابئو با نتیجه 2 بر صفر شکست دادیم. به هر حال ابتدا باید یوونتوس را در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف کنیم.

۱۳۹۷/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...