نسخه چاپی

آقای بازیگر : پیر شدیم و كسی به ما نقش نمی‌دهد

بازیگر سریال "امام علی (ع)" گفت: همان طور كه امسال سال حمایت از كالای ایرانی و تولید داخلی است امیدوارم مسئولین كمی بیشتر دقت و به تولیدات فرهنگی ایرانی اهمیت بدهند.

به گزارش نما، کریم اکبری مبارکه بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در نقش "ابن مجلم" در سریال "امام علی (ع)" ماندگار شد درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "خانه خورشید" به کارگردانی "علی غفاری" هستم. فیلمبرداری این اثر همچنان ادامه دارد و من یکی از نقش های اصلی را بر عهده دارم.

وی درباره کم کاری خود در عرصه سینما تاکید کرد: آخرین بار در فیلم سینمایی "عطر تلخ" به کارگردانی "علی ابراهیمی" به ایفای نقش پرداختم، به طور کلی در سینما کمتر بازی می کنم چون پیشنهادات بسیار کمی دارم. این روزها تمام پیشنهادات سینمایی برای جوانان است و برای ما که پیر شده ایم نقشی وجود ندارد.

بازیگر سریال "امام علی (ع)" درباره وضعیت فعلی تئاتر در ایران تاکید کرد: متاسفانه تعداد سالن تئاتر در ایران بسیار اندک است و وقتی ما تا این حد در رشته های مختلف تئاتر فارغ التحصیل داریم باید به همان میزان افزایش سالن داشته باشیم. وزارت ارشاد و مرکز هنرهای نمایشی در این زمینه بسیار عقب افتاده اند.

وی در همین راستا ادامه داد: ما نباید دانشجویان را به حال خود رها کنیم. این دانشجویان کار می خواهند. وقتی بعد از تحصیل همه بیکار می شوند نباید انتظاری جز یاس و نامیدی و افسردگی در این نسل داشت. در حال حاضر سالن های خصوصی بیشتر به آثاری اهمیت می دهند که فروش خوبی داشته باشند و جوانان توان گرفتن این سالنها را ندارند. به اعتقاد من وزارت ارشاد باید زیر دست جوانان را بگیرد زیرا وظیفه اش همین است.

بازیگر سریال "خانه خورشید" کم کاری وزارت ارشاد در بخش تئاتر را نامناسب خواند و تاکید کرد: شهرداری طی سالهای گذشته تعداد بسیاری سالن تئاتر و کتابخانه ساخته اما ارشاد در این سالها هیچ کاری نکرده است. به عنوان مثال پردیس تئاتر تهران یکی از بهترین سالن های تئاتر است که توسط شهرداری ساخته شده است. ارشاد باید برای ساخت و ساز اهمیت قائل شود و همه چیز را به حال خود واگذار نکند.

مبارکه با اشاره به شعار سال ۹۷ در خصوص حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها به تولیدات داخلی در زمینه فرهنگ اهمیتی داده نمی شود و من امیدوارم همان طور که امسال سال حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است مسئولین در برنامه ریزی های کلان کمی بیشتر دقت کرده و به تولیدات فرهنگی ایرانی اهمیت بدهند.

۱۳۹۷/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...