نسخه چاپی

ناراحتی ژاوی از سلفی گرفتن هواداران پرسپولیس

ژاوی هرناندزستاره اسپانیایی السد به همراه این تیم قطری به تهران آمد و شب گذشته مقابل پرسپولیس قرار گرفت. در پایان بازی این پرسپولیس بود كه پیروز مسابقه شد تا به عنوان تیم اول به دور یك‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود كند.

به گزارش نما، ژاوی هرناندزستاره اسپانیایی السد به همراه این تیم قطری به تهران آمد و شب گذشته مقابل پرسپولیس قرار گرفت. در پایان بازی این پرسپولیس بود که پیروز مسابقه شد تا به عنوان تیم اول به دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

نکته جالب در مورد ژاوی که دومین بازی خود را در ورزشگاه آزادی تجربه می‌کرد این بود که این هافبک سابق بارسلونا در جریان بازی و و بعد از آن بسیار عصبی بود و این عصبانیت خود را هم بروز داد.

بعد از پایان بازی و در جریان بازگشت السد به قطر، ژاوی ناراحتی خود را از 2 مسئله در ایران و بازی پرسپولیس به اطرافیانش بروز داد.

هافبک اسپانیایی السد از اینکه هواداران فوتبال در ایران زمان عکس گرفتن دست در گردن می‌اندازند و هرطور می‌خواهند سلفی بگیرند ناراحت است. دومین مسئله که باعث ناراحتی ژاوی شده بود، شجاع خلیل‌زاده است. ژاوی از نحوه بازی خشن مدافع پرسپولیس ناراحت بود و این ناراحتی را به اطرافیانش هم انتقال داد.

۱۳۹۷/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...