نسخه چاپی

حضور بیگ زاده مقابل پارس جنوبی در هاله ای از ابهام

اعضای تیم نفت تهران ساعت 17 امروز برای برگزاری بازی با پارس جنوبی راهی جم می شوند و به همین دلیل هومن افاضلی نمی تواند در نشست خبری این بازی شركت كند.

به گزارش نما، درحالیکه قرار بود مراحل انتقال باشگاه نفت تهران به کامران فردوسی و گروهش تا پیش از بازی با پارس جنوبی نهایی شود و مالک فعلی این باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان نفت را در آستانه این بازی حساس پرداخت کند تا آنها با انگیزه بهتری راهی جم شوند اما این اقدام صورت نگرفت تا شاگردان هومن افاضلی در بدترین وضعیت روحی و روانی قرار بگیرند و با این وضعیت شانس بسیار کمی برای بقا در لیگ برتر داشته باشند.

اعضای تیم نفت تهران ساعت 17 امروز برای برگزاری بازی با پارس جنوبی راهی جم می شوند و به همین دلیل هومن افاضلی نمی تواند در نشست خبری این بازی شرکت کند.

نفتی ها برای این دیدار بازیکن محرومی ندارند اما در کنار حامد آقایی و احمد آل نعمه که به دلایل انضباطی از فهرست این تیم بیرون مانده اند، هاشم بیگ زاده هم از لحاظ جسمانی وضعیت مناسبی ندارد. با این وجود تکلیف مدافع چپ نفت تهران برای بازی با شاگردان مهدی تارتار صبح فردا(یک شنبه) و با نظر کادرپزشکی این تیم مشخص می شود.

نفت تهران که در حال حاضر با 24 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ قرار دارد برای زنده ماندن شانس بقایش در این رقابت ها به سه امتیاز دیدار با پارس جنوبی جم نیاز مبرمی دارد.

بازی پارس جنوبی و نفت از ساعت 18 فردا در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

۱۳۹۷/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...