نسخه چاپی

«به وقت شام» به روایت خانم بازیگر

رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تاكنون دو فیلم ایرانی در جشنواره جهانی فجر دیدم، اما از بین فیلم‌هایی كه در جشنواره ملی دیدم، «به وقت شام» مرا یاد گذشته‌ام در دوران جنگ و زندگی در همدان انداخت.


به گزارش نما، رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تاکنون دو فیلم ایرانی در جشنواره جهانی فجر دیدم، اما از بین فیلم‌هایی که در جشنواره ملی دیدم، «به وقت شام» مرا یاد گذشته‌ام در دوران جنگ و زندگی در همدان انداخت.

رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: دو شب برای تماشای کار‌ها به جشنواره آمدم، یک شب فیلم «ماهورا» را تماشا کردم و یک شب هم «هت‌تریک» را که هر دو خوب بودند. به نظرم فیلم‌ها کیفیت خیلی خوبی دارند، البته فیلم خارجی تماشا نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه نسبت به تماشای فیلم‌های فارسی راغب‌تر است، گفت: جشنواره یک امید و تنوع برای همه ما ایرانیان تا شهروندان دیگر کشور‌ها است، اینکه کار‌های ما هم در دیگر کشور‌ها به نمایش در بیاید، یک دادوستد بین‌المللی می‌شود، خیلی خوشحالم که امروز کارگردان‌های ایرانی در سطح جهان می‌درخشند و این‌ها هم هم‌وطن من هستند و از گرفتن جوایزشان خوشحال می‌شوم.

مدنی با اشاره به اینکه فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا را در جشنواره قبلی بهمن ماه تماشا کرده است، گفت: خیلی فیلم خوبی به لحاظ ارزشی، محتوا و پیام بود فقط تنها عیبی که داشت صدای بمب‌ها خیلی زیاد بود و به فکر ما پیرزن‌ها نبودند! همه این صحنه‌ها برایم تداعی جنگ بود و تنم را می‌لرزاند، چرا که من زمان جنگ و بمباران در همدان زندگی می‌کردم و شب‌ها از صدای بمب از خواب بیدار می‌شدم.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» با بیان اینکه هنوز در سال جدید کاری را شروع نکرده گفت: امسال در این جشنواره یک سکانس کوچک در فیلمی داشتم. سال گذشته هم سریال «سر دلبران» به کارگردانی حسین لطیفی را بازی کردم که کار خیلی قشنگی است و امیدوارم که ماندگار هم باشد.

۱۳۹۷/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...