نسخه چاپی

واكنش حزب‌الله به اقدام ضدایرانی غرب

واكنش حزب الله به قطع برنامه شبكه های ایرانی از سوی شركت یوتلست، تمجید معاون نخست وزیر لبنان از نفوذ هواپیمای بدون سرنشین ایوب به اراضی اشغالی فلسطین و نفوذ نظامیان رژیم صهیونیستی به حریم زمینی لبنان از مهمترین اخبار آن است.

به گزارش نما، مهر به نقل از روزنامه القدس العربی نوشت: حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تصمیم شرکت یوتلست در قطع برنامه های شبکه های ایرانی بر روی ماهواره هات برد را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است : این تصمیم به مثابه تعدی آشکار به آزادی بیانی است که غرب همواره از آن دم می زند و نیز نقض همه قوانین بین المللی است.

حزب الله بیان کرد: این تصمیمات مانع کشف حقیقت نخواهد شد شبکه های مورد هدف از سوی غرب و کشورهای عربی همچنان به فعالیت خود و کشف حقایق ادامه خواهند داد.

خبر دیگر اینکه سمیر مقبل معاون نخست وزیر لبنان با اشاره به اعزام هواپیمای بدون سرنشین حزب الله به عمق اراضی اشغالی بیان کرد: شکافتن دیوار آهنین دفاعی اسرائیل موضوعی است که باید به آن افتخار کرد.

وی افزود: این تحول ضرورت راهبرد دفاعی لبنان و بررسی چگونگی استفاده از توان مقاومت را دوچندان کرده است.

از سوی دیگر منابع وابسته به ارتش لبنان از نفوذ نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی از حریم زمینی لبنان در مناطق شبعا خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: بلافاصله پس از نفوذ نظامیان رژیم صهیونیستی واحدهایی از ارتش لبنان در محل حاضر شدند که نظامیان صهیونیستی به سرعت عقب نشینی کردند.

این منابع بیان کردند: این موضوع به اطلاع نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان موسوم به یونیفل رسانده شد.

۱۳۹۱/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...