نسخه چاپی

جدیدترین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیكنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

به گزارش نما، اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به ماندن گرت بیل در تیم رئال مادرید است. چندی پیش گفته شده بود مسئولان تیم رئال مادرید به دنبال آن هستند تا گرت بیل را به فروش برسانند و بازیکنی همانند محمد صلاح را جایگزین او کنند ، اما در نهایت کهکشانی ها تصمیم بر آن دارند تا این بازیکن ولزی را نگه دارند.گفتنی است دلیل اصلی ماندن این بازیکن در برنابئو رابطه خوبش با زیدالدین زیدان سرمربی حال حاضر کهکشانی ها است.

گواردیولا جذب اینیستا را رد کرد

چندی پیش در برخی از اخبار و شایعات گفته شده بود پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قصد دارد تا در پایان فصل آندرس اینیستا بازیکن تیم بارسلونا را که در پایان این فصل قرار است از این تیم جدا شود ، می خواهد جذب کند.

گواردیولا نیز در این رابطه گفته است: اخبار جعلی بسیار زیادی در مورد نقل و انتقالات وجود دارد.

همچنین او گفت: "من قصد ندارم در مورد اخبار جعلی نظر بدهم. اینیستا خودش در مورد آینده اش تصمیم می گیرد . او می داند که آیا می خواهد به چین برود و در آنجا بازی کند و یا پس از آن به عنوان تربیت کننده نسل آینده باشگاه بارسلونا به این تیم بازگردد.»

رئال به دنبال انتقال وازکز به لیورپول و جذب صلاح

تیم رئال مادرید تصمیم بر آن دارد تا در پایان فصل لوکاس وازکر را به عنوان یک پیشنهاد به تیم لیورپول بدهد و در قبال آن محمد صلاح 26 ساله را با مبلغ کمتری جذب کند.

همچنین تیم لیورپول در روزهای قبل اشاره کرده بود که هیچ تصمیم به فروش بازیکن مصری خود ندارد و می خواهد این بازیکن را در تیم خود برای رسیدن به موفقیت نگه دارد.

بارسلونا در فکر جذب فابیان رویز

کاتالان ها به دنبال آن هستند تا در نقل وانتقالات تابستان فابیان رویز 22 ساله را از تیم رئال مادرید جذب کنند تا بتوانند همراه با بازیکن های جوان خود در دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه خوبی را کسب کنند.تیم بارسلونا در این فصل لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم رم در بازی برگشت حذف شد و در این دور از برگزاری لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام ماند.

بارسلونا به دنبال حفظ اومتیتی

آبی اناری ها به دنبال آن هستند تا ساموئل اومتیتی را برای فصل بعد نیز در تیم خود نگاه دارند و می خواهند تمامی احتمالات خروج این بازیکن از تیم و پیوستنش به منچستریونایتد را از بین ببرند.گفتنی است در بند قرار داد این بازیکن قسمتی مبنی بر خروج از تیم با پرداخت 60 میلیون یورو وجود دارد.

همچنین مسئولین باشگاه می خواهند تا این بازیکن در یک درجه قیمت باقی بماند تا بتوانند او را در بازار رقابتی خرید و فروش بازیکن قرار دهند.

۱۳۹۷/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...