نسخه چاپی

پیروزی بزرگ مقاومت در انتخابات پارلمانی لبنان

پیروزی مقاومت در صحنه سیاسی

عکس خبري -پيروزي مقاومت در صحنه سياسي

پیشتازی نامزدهای حز‌ب‌الله در انتخابات مجلس لبنان و انتخاب 67 نفر از آنان از سوی مردم، پیروزی بزرگ مقاومت در صحنه سیاسی این كشور و حتی منطقه است

پیشتازی نامزدهای حز‌ب‌الله در انتخابات مجلس لبنان و انتخاب 67 نفر از آنان از سوی مردم، پیروزی بزرگ مقاومت در صحنه سیاسی این کشور و حتی منطقه است که برخلاف توطئه‌های پیچیده و سرمایه‌گذاری سنگین جبهه ضد مقاومت و تبلیغات سنگین امپراتوری رسانه‌ای حامی صهیونیسم و تروریسم تکفیری انجام شد. این پیروزی بزرگ انتخاباتی در شرایطی که حزب‌الله به جرم مبارزه با تروریسم تکفیری تحت فشار قرار گرفته بود، پیام‌های روشن و آشکاری برای دوستان و دشمنان جبهه دارد؛
1ـ حزب‌الله و مقاومت که افتخار مبارزه با تروریسم تکفیری و ایستادگی در برابر ستمگری صهیونیست‌ها را دارد،‌ از حمایت گسترده مردمی برخوردار است و هیچ‌گاه، توطئه‌ها و تبلیغات جبهه عبری‌ـ عربی و حامیان اروپایی و آمریکایی آنها نتوانسته به این پایگاه مردمی خللی وارد کند، بلکه موجب تقویت آن هم شده است.
2ـ حزب‌الله و مقاومت که با خلق پیروزی‌های بزرگ در عرصه نظامی برتری خود را به اثبات رسانده، ‌با اتخاذ تدابیر عقلانی و حکیمانه در عرصه سیاسی و انتخابات به مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی دست یافته که امکان رقابت را در عرصه‌های قدرت نرم نیز فراهم آورده است.
3ـ نقش برجسته حزب‌الله و مقاومت در مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری و تجاوزات ظالمانه صهیونیست‌ها، همراه با خردورزی در برابر فتنه‌جویی آل‌سعود ‌ترغیب‌کننده جامعه لبنانی به انتخاب نامزدهای حز‌‌ب‌الله برای استمرار امنیت و ثبات و استحکام پایگاه مردمی حزب‌الله مقاومت به شمار می‌آید.
4ـ ثبت عملکرد مداخله‌جویانه و متکبرانه آل‌سعود در حافظه تاریخی مردم لبنان به واگرایی و حتی نفرت آنان و شکل‌گیری درک و شناخت عمیقی نسبت به واقعیت‌های سیاسی انجامیده که عدم اقبال به چهره‌های وابسته به عربستان، پیامد این شناخت واقع‌بینانه محسوب می‌شود.
مردم لبنان با رأی خود ثابت کردند که به آن درجه از رشادت و بلوغ سیاسی نائل آمده‌اند که عزت و امنیت ملی خود را با هیچ یک از وعده‌ها و وعید‌ها و حتی تهدیدهای صاحبان زر و زور و تزویر معاوضه نمی‌کنند.
بدیهی است، چنانچه فتنه‌جویان بخواهند مقابل رأی مردم ایستاده و این شکست را با فتنه‌های طایفه‌ای جبران کنند، نه تنها در نتایج انتخابات تغییری اتفاق نخواهد افتاد؛ بلکه شناخت مردم نسبت به دوستان و دشمنان دقیق‌تر شده و مقاومت استحکام بیشتری خواهد یافت.

۱۳۹۷/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...