نسخه چاپی

حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با نما:

مردم از دوگانگی در گفتار و رفتار دولت خسته شده اند

عکس خبري - مردم از دوگانگي  در گفتار و رفتار دولت خسته شده اند

نماینده مردم استان مركزی در مجلس شورای اسلامی گفت: كمرسرپرستان خانوار در برابر هزینه ها ی بالای زندگی خم شده، بیكاری هم برشدت مشكلات افزوده ولی هنوز عده ای كه مسئول سامان دادن به امورند دنبال بازی های درجه چندم برای ایجاد غفلت و به فراموشی سپردن مطالبات مردم اند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درگفتگو با نما با اشاره به رفتار وگفتارهایی که نمودی از بروزحاکمیت دوگانه در کشور دارد،گفت: شگفت آور است که ما اکنون در دولت شاهد حرف های درگوشی که در اتاق های بسته زده می شود هستیم که با آنچه در منظر عموم وبین مردم زده می شود فرق دارد و باید چرائی آن بررسی واعلام عمومی شود از جمله در رابطه با موضوع فیلترتلگرام و مواضع دوگانه شخص رئیس جمهور.
وی بیان کرد: رفتار وگفتاردوگانه بخصوص ازسوی شخص رئیس جمهوربرای ما قابل درک نیست امری که درحال نهادینه شدن میان برخی مسئولان بوده و نگران کننده است ومی تواند متاثر از بروز اختلاف نظر درون دولت باشد وضرورت دارد با گفتگو وهمفکری در خود دولت میان مسئولان امر حل وفصل ومدیریت شود تا مردم شاهد مواضع یکسان مسئولان دراداره امور کشور باشند چرا که حاکمیت دوگانه خواست دشمن بوده ورفع آن نیازمند هوشیاری مسئولان قوای سه گانه است .
سلیمی با ابراز تاسف ازانحراف افکارعمومی به سمت امورغیر واقع به جای حل مشکلات و مطالبات مردم ،عنوان نمود: امروزمردم درنابسامانی ناشی از نوسان روبه رشد قیمت ارز و سکه با افزایش فزاینده قیمت کالاها ومایحتاج عمومی زندگی خود روبرو هستند و انتظار پرداختن به اموری که به نظر می رسد سرگرم سازی و بازی با افکارعموم برای انحراف از مسائل اساسی را ندارند.
وی افزود: کمر سرپرستان خانوار در برابر تحمیل گرانی وهزینه ها ی بالای زندگی در شرایط کنونی خم شده و بیکاری برشدت مشکلات افزوده وعده ای که مسئول سامان دادن به امورند هنوز دنبال بازی های درجه چندم برای به فراموشی سپردن مطالبات مردمند.
وی با ناپسند خواندن چنین رویه ای در کشور، اظهار داشت: مدیران اجرائی کشور برای رفع مشکلات و مطالبات مردم تلاش کنند مردم از این وضع و دوگانگی ها درگفتار ورفتارها خسته شده اند و نمی توانند این بازی ها را برای مدت مدید تحمل کنند.
وی تصریح نمود: برخی با این رفتارها دنبال یارگیری از بین مردمند در حالی که مردم نمی خواهند رفتارهای دوگانه را از سوی مسئولان ببینند مردم می فهمند ومتوجه اوضاع هستند تاثیر دلار 6 و7 هزار تومان را در زندگی خود لمس می کنند.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی اذعان نمود: می گویند دلار 4200 تومانی به مردم عرضه می شود ولی مردم آن را باید ازکجا تهیه کنند مردم به ما مراجعه می کنند و می گویند نتوانسته اند برای سفر درمانی خود دلار بگیرند و 500 و 1000 دلارهم برایشان کافی نیست ثبت سفارش تجار با دلار 4200 تومان صورت نگرفته ونتوانسته اند تجارتشان را انجام دهد.
وی اذعان نمود: آیا دولت می داند داروی جانبازان و بیماران گران شده وداروخانه ها دارو به بیماران جانبازنمی دهند و شیر خشک یارانه ای مردم قطع شده است اینها دغدغه مردم است به این مسائل کجا باید توجه و رسیدگی شودو چه کسی باید اینها را حل کند دولت کجای کار است.







۱۳۹۷/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...