نسخه چاپی

كشف عتیقه جات قیمتی با قدمت 3 هزار ساله در حومه تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از كشف عتیقه جاتی با قدمت ۳ هزار سال، به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش نما، سردار "عبدالـــرضا ناظـــری" گفت: درپی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با عنوان جعلی کارمند دادگستری که با جعل اسناد و مدارک دولتی، قضائی و برخی فعالیت‌های مجرمانه دیگر در شهرستان ورامین، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل فعالیت این کارمند قلابی و جاعل شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: متهم که فردی حرفه‌ای بود و هیچ گونه اثری از خود باقی نمی‌گذاشت، در یک قرار صوری، اسیر تیزهوشی و ذکاوت پلیس شد و خود را در محاصره ماموران دید.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: پلیس در بازرسی تخصصی از محل فعالیت این فرد، موفق به کشف ده‌ها عدد سربرگ، مهر ادارات، دادسرا‌ها و اوراق هویتی جعلی شد.

سردار ناظری ادامه داد: ماموران در بازرسی تکمیلی متوجه یک درگاه مخفی می‌شوند که در بازرسی از آن، بیش از ۳۵ قلم اشیاء عتیقه با قدمت ۳ هزار ساله، به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال (برابر نظریه کارشناس اداره میراث فرهنگی) به همراه ۲ قبضه سلاح گرم و ده‌ها عدد فشنگ جنگی و شکاری، کشف کردند.

به گفته وی، متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی، تحویل مراجع قضائی شد.

۱۳۹۷/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...