نسخه چاپی

پرسپولیسی‌ها در انتظار جلسه با گرشاسبی

تیم فوتبال پرسپولیس، دوشنبه شب برای آخرین بار در فصل هفدهم به میدان میرود و به محض اتمام بازی با الجزیره امارات در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرونده فعالیتش در فصل 97-1396 بسته میشود.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس، دوشنبه شب برای آخرین بار در فصل هفدهم به میدان میرود و به محض اتمام بازی با الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرونده فعالیتش در فصل 97-1396 بسته میشود.

این روزها، بازیکنان پرسپولیس نگران وضعیت مالی خود هستند. جدا از آنکه هنوز تکلیف جریمه‌های گذشته مشخص نشده، مدیران باشگاه در مورد باقیمانده پول بازیکنان، هیچ صحبتی انجام نداده‌اند. پرسپولیسیها بین 40 تا 25 درصد از مطالبات‌شان را میخواهند و این در حالی است که تنها یک بازی برای سرخپوشان باقی مانده. از این رو، شنیدیم بازیکنان قصد دارند شب قبل از بازی با الجزیره، جلسه‌ای با حضور گرشاسبی و هر عضوی از هیئت‌مدیره که به هتل محل اقامت تیم برود، داشته باشند تا تکلیف‌شان روشن شود. سرخپوشان میخواستند بعد از بازی رفت، در روز سه‌شنبه هفته قبل که در امارات میمانند، با گرشاسبی جلسه داشته باشند اما در آن دیدار شکست خوردند و کسی صدایش هم درنمیآمد چه رسد به آنکه بخواهند اعتراضی داشته باشند.

به هر حال شب بازی برگشت مقابل الجزیره، شب پرخبری برای بازیکنان خواهد بود. گرشاسبی قبلاً در مصاحبه با خبرنگار خبرورزشی گفته بود میخواهد به فاصله دو هفته پس از اتمام فصل، با بازیکنان تسویه حساب کند اما هنوز تکلیف نهایی معلوم نیست.

۱۳۹۷/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...