نسخه چاپی

در نمایشگاه كتاب فرانكفورت نیز این حجم از بازدیدكننده را نداریم!

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به افزایش 20 درصدی بازدید از نمایشگاه كتاب گفت:در نمایشگاه كتاب فرانكفورت نیز این حجم از بازدیدكننده و ناشر را نداریم.

به گزارش نما، سردار بهمن کارگر رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) 22 اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره اهمیت این رویداد فرهنگی گفت: این نمایشگاه باعث می‌شود که مردم از کتاب های جدید بازدید کنند و از تازه‌های نشر در همه حوزه‌ها مطلع شوند.

وی افزود:جمع آوری تمام محصولات حوزه نشر در یک مکان اتفاق بسیار خوبی است و یک مزیت محسوب می‌ شود.

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد:این اتفاق باعث می شود که یک رقابت سالم بین ناشران شکل بگیرد تا از نظر کمی و کیفی تولیدات کتاب خود را بهبود ببخشند و روزبه‌روز کتاب بهتری برای عرضه منتشر کنند.

سردار کارگر با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران از نظر کمی و کیفی در دنیا بی‌نظیر است، ادامه داد: در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز این حجم از بازدیدکننده و ناشر را نداریم و امسال شاهد افزایش 20 درصدی بازدید کنندگان هستیم.

مدیر سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره حضور نشر دفاع مقدس در حوزه‌های بین المللی گفت: در حال حاضر حوزه دفاع مقدس در بعد بین‌المللی حضور دارد و یکسری از کارها را نیز در این بخش خودمان برعهده گرفته‌ایم و فعالیت‌های خوبی هم داشته‌ایم اما باید به سمت تعالی حرکت کنیم.

سردار کارگر گفت:نمایشگاه نشان می‌دهد که با وجود مسائل اقتصادی و فشار مالی روی مردم همچنان کتاب برایشان اهمیت دارد.

۱۳۹۷/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...