نسخه چاپی

آیا احتمال دارد شهردار از بین دو گزینه نهایی انتخاب نشود؟

مجید فراهانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینكه آیا احتمال دارد شهردار از بین دو گزینه نهایی انتخاب نشود گفت: براساس فرآیندهای مشخص شده شهردار تهران قطعا از بین گزینه‌هایی كه برنامه ارائه داده‌ و انتخاب شده‌اند معرفی خواهد شد.

به گزارش نما، مجید فراهانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد شهردار از بین دو گزینه نهایی انتخاب نشود گفت: براساس فرآیندهای مشخص شده شهردار تهران قطعا از بین گزینه‌هایی که برنامه ارائه داده‌ و انتخاب شده‌اند معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده که دست‌های پشت پرده برای انتخاب شهردار وجود دارد، تایید می‌کنید یا خیر؟ گفت: از پشت پرده اطلاعی ندارم ولی قطعا شهردار تهران از گزینه های موجود آقایان افشاری و یا حسینی مکارم انتخاب می‌شود.

فراهانی درباره مشکلات تهران اظهار داشت: مسئله اصلی شهروندان بحث ترافیک است که هر روز بیست میلیون ساعت روزانه وقت شهروندان هدر می‌رود بحث دیگر آلودگی هوا است که علاوه بر تاثیر غیر قابل انکار بر سلامت روان و استرس‌ها، بر اساس آمار منتشره در هفته، تلفاتی به اندازه بوئینگ 500 نفره در شهر تهران اتفاق می افتد.

وی افزود: مسئله عدالت و رفع تبعیض اهمیت بسیار زیادی دارد؛ فاصله طبقاتی محله‌های جنوب شهر از محله‌های شمال شهر و نهایتا افزایش ساخت و ساز که معلول مشکلات دیگری است.

۱۳۹۷/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...