نسخه چاپی

دختران «لیرشاه» اجرا را به تعویق انداختند

كارگردان نمایش «لیرشاه» با بیان اینكه به دلیل درگیری بازیگران مدنظر برای حضور در نقش دختران شاه لیر در پروژه های تصویری، اجرای این نمایش به نیمه دوم سال جاری موكول شد.

به گزارش نما، مسعود دلخواه کارگردان نمایش «لیرشاه» که قرار بود از ابتدای تیر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود درباره وضعیت تمرین ها و اجرای عمومی این اثر گفت: ما تمرین ها را شروع کرده بودیم و تقریبا همه گروه بازیگری به غیر از سه بازیگر نقش دختران شاه لیر در تمرین ها حضور داشتند.

وی درباره دلیل غیبت این سه بازیگر توضیح داد: بازیگران مدنظر درگیر پروژه های تصویری و سفرهای کاری بودند و ما هم تنها یک ماه زمان در اختیار داشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم که اجرای عمومی «لیرشاه» را به زمان دیگری موکول کنیم.

این نویسنده و کارگردان اظهار کرد: طبق گفتگویی که با مجموعه تئاترشهر و همچنین اداره کل هنرهای نمایشی داشتیم، اعلام کردیم که به دلیل بزرگ بودن پروژه «لیرشاه» و نیاز به زمان تمرین بیشتر برای آماده سازی نمایش، نوبت اجرایی دیگری در اختیار ما قرار گیرد که خوشبختانه با انعطافی که تئاتر شهر و اداره کل هنرهای نمایشی به خرج داد، اجرای نمایش «لیرشاه» به نیمه دوم سال جاری موکول شد.

دلخواه تأکید کرد: با تغییر زمان اجرای «لیرشاه» با آرامش بیشتری تمرین ها را انجام خواهیم داد و رایزنی ها را برای حضور سه بازیگر حرفه ای که در عین حال متناسب با نقش دختران شاه لیر باشند انجام داده ایم.

کارگردان نمایش «لیرشاه» که حضور بازیگرانی چون اکبر زنجانپور، رحیم نوروزی، مرتضی اسماعیل کاشی، خسرو شهراز، فربد فرهنگ و محمدرضا میرعلی اکبری در آن قطعی شده است، در پایان گفت: طی یک هفته آینده تاریخ دقیق اجرای نمایش در نیمه دوم سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اعلام می شود.

۱۳۹۷/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...