نسخه چاپی

نوجوانی، 45خودرو و موتور سرقت كرد!

سركلانتر نهم پلیس تهران از دستگیری نوجوان سارق كه 45 خودرو و موتور سیكلت را سرقت كرده بود، خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ عبدالرضا مهابادی، سرکلانترنهم پلیس تهران گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان موتورسیکلت و خودرو عوامل تجسس کلانتری 172 کهریزک تحقیقات خود را برای شناسایی مناطق جرم خیز و متهمان آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات ماموران کلانتری 172 موفق شدند مخفیگاه یکی از سارقان نوجوان را که " علی" نام داشت و به علت سرقتهای متعدد موتورسیکلت و خودرو توسط ماموران آگاهی تحت تعقیب بود را شناسایی کنند.

مهابادی عنوان کرد: ماموران شب گذشته بعد از زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را که قصد فرار از روی پشت بام داشت را دستگیر کنند.

سر کلانتر نهم پلیس پایتخت افزود: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه چاقو،یک دسته کلید و یک شاه کلید کشف شد که ماموران متهم را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ مهابادی در پایان تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی بازجویی های انجام شده او به 45 سرقت خودرو و متورسیکلت اعتراف کرد که ماموران بعد از تکمیل پرونده متهم را برای تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال دادند.

۱۳۹۱/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...