نسخه چاپی

احتمال صعود تیم ملی ایران در جام جهانی به مرحله حذفی

سایت هرالد در گزارشی به معرفی تیم های گروه B جام جهانی 2018 روسیه پرداخت. این سایت نوشت: در این گروه تیم های ملی اسپانیا و پرتغال مدعی صعود به مرحله بعد هستند اما این احتمال نیز وجود دارد كه تیمی مثل ایران هم فرصت حضور در دور حذفی جام جهانی را پیدا كند.

به گزارش نما، سایت هرالد در گزارشی به معرفی تیم های گروه B جام جهانی 2018 روسیه پرداخت. این سایت نوشت: در این گروه تیم های ملی اسپانیا و پرتغال مدعی صعود به مرحله بعد هستند اما این احتمال نیز وجود دارد که تیمی مثل ایران هم فرصت حضور در دور حذفی جام جهانی را پیدا کند.

تیم ملی ایران تاکنون از 12 بازی که در 4 دوره حضورش در جام جهانی برگزار کرده ، تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده و در این دوره به دنبال آن است تا نتایج بهتری کسب کند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران سابقه هدایت تیم ملی پرتغال و همچنین رئال مادرید را دارد. علیرضا جهانبخش نیز که فصل گذشته پیراهن تیم آلکمار هلند را بر تن داشت و عنوان بهترین گلزن لیگ این کشور را از آن خود کرد در لیست نهایی تیم ملی ایران حضور دارد.

این سایت در پایان نوشت: براساس نتایج تیم ها در دوره های گذشته جام جهانی، از این گروه تیم های اسپانیا و پرتغال به مرحله بعد صعود می کنند.

۱۳۹۷/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...