نسخه چاپی

آرین دیزل، نماینده برتر سال 2017

در تاریخ 23 اوریل 2018 كنفرانس سالیانه نمایندگان شركت جك موتورز در شهر دالیان چین برگزار شد.

به گزارش نما، در تاریخ 23 اوریل 2018 کنفرانس سالیانه نمایندگان شرکت جک موتورز در شهر دالیان چین برگزار شد. در این همایش بیش از 200 نماینده از تقریبا 100 کشور دنیا حضور داشتند. در این کنفرانس که با شعار "پیشرفت همراه با نوآوری و درخشش برند" برگزار شد، آقای "آن جین" رئیس هیئت مدیره جک در رابطه با ارتقاء استانداردهای تکنولوژی و کیفیت، ارتقاء خدمات پس از فروش، افزایش بهره وری و صرفه جویی در انرژی سخنرانی نمود.

در این کنفرانس شرکت آرین دیزل پایا نماینده رسمی خودروهای تجاری (کامیونت) جک در ایران به عنوان نماینده برتر شرکت جک در سال 2017 انتخاب شد. هم‌چنین شرکت آرین دیزل به خاطر فعالیت‌های گسترده در زمینه خدمات پس از فروش کامیونت جک در سال 2017 به عنوان نماینده برتر خدمات پس از فروش نیز انتخاب گردید.

آرین دیزل نماینده رسمی کامیونت جک در ایران همواره در جهت ارتقا خدمات فروش و پس از فروش فعالیت می‌کند. پوشش تقریبا تمامی استان‌های کشور و تامین قطعات اصلی جک برای مشتریان گویای این مدعاست.

شما می‌توانید برای دریافت مشخصات فنی و قیمت کامیونت جک به وب‌سایت آرین دیزل مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات نمایندگان فروش در استان‌ها به صفحه عاملین مجاز سایت آرین دیزل مراجعه نمایید.


۱۳۹۷/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...