نسخه چاپی

صالح:با تفكرات قلعه‌نویی به میدان می‌رویم

عکس خبري -صالح:با تفکرات قلعه‌نويي به ميدان مي‌رويم

مربی استقلال می‌گوید هر چند قلعه‌نویی در بازی فردا غایب است اما این تیم یا تفكرات سرمربی‌اش به میدان می‌رود.

مجيد صالح پس از پايان تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره غيبت قلعه‌نويي در بازي فردا گفت: در نبود قلعه‌نويي سعي مي‌کنيم از انديشه‌هاي ايشان در بازي فردا استفاده کنيم. قلعه‌نويي هميشه کار مشاوره‌اي انجام داده و ما هم در بازي فردا با تفکرات ايشان به زمين خواهيم رفت هرچند حضور او وزنه بزرگي براي استقلال محسوب مي‌شد اما با کمک همکاران و اراده بازيکنان به زمين خواهيم رفت.

وي در خصوص اينکه نبود نکونام، توزي و جانواريو چقدر مي‌تواند در روند استقلال تاثير‌گذار باشد گفت: همه بازيکناني که جذب استقلال شده‌اند با تفکر کادر فني به اين تيم آمده‌اند و هر بازيکني به اندازه خودش تاثير‌گذار است. بازيکنان جايگزين نيز اگر در بازي‌هاي گذشته به ميدان نرفته‌اند به خاطر تفکرات تاکتيکي بوده وگرنه آنها از قابليت‌هاي خوبي برخوردارند و در بازي فردا هم فرصت دارند شايستگي‌هاي خود را نشان دهند. تيم ما يک تيم يکپارچه 24 نفره است و همه نفرات مي‌توانند تاثير داشته باشند.

مربي استقلال تاکيد کرد: در ليگ 34 هفته‌اي بايد از تمام بازيکنان استفاده کرد و حتي اگر بازيکنان اصلي ما هم مصدوم و محروم نباشند مي‌توانستيم به خاطر قابليت بازيکنان ذخيره از آنها استفاده کنيم.

صالح در پاسخ به اين سوال که چه شناختي از تراکتور‌سازي داريد گفت: يک گروه آناليز قوي داريم که چند بار تيم بازي آنها را آناليز کرده و قصد داريم تاکتيک‌هاي خوبي را مقابل ترفند‌هاي آنها به کار ببريم. به مسائل حاشيه‌اي در تبريز اعتقاد ندارم چون مي‌دانم تماشاگران به ورزشگاه مي‌آيند تا تيم خود را تشويق کنند همانطور که تماشاگران ما مقابل کره جنوبي تيم خود را تشويق کردند و کاري به کره‌اي‌ها نداشند.

خبرنگاري پرسيد ظاهرا هنوز برخي از بازيکنان به خاطر مسائل مالي ناراحت هستند که صالح در پاسخ گفت: هنوز خيلي از مسائل مالي و حاشيه‌اي وجود دارد اما بازيکنان ما تمرين مي‌کنند. به قول فتح‌الله‌زاده ما ناخداي اين کشتي هستيم و تا به امروز هنوز هيچ پولي نگرفته‌ايم اما اعتقاد دارم در زمين فوتبال همه کار فوتبالي بايد انجام دهند و انشاءالله در بيرون زمين نيز مشکلات مالي حل مي‌شود.


۱۳۹۱/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...