نسخه چاپی

متن قطعنامه بسیجیان تجمع كننده در میدان فلسطین

به گزارش نما به نقل از فارس، تجمع بزرگ هزاران نفر از بسیجیان در اعتراض به انتشار فیلم موهن توسط آمریكا و رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه با حضور سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مقابل مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین تهران با قرائت قطعنامه‌ای پایان یافت.

بر این اساس بند‌های این قطعنامه‌ پایانی به شرح زیر است:

1_ ای رسول‌الله! ای مظهر عشق و رحمت! نور وجودت تا همیشه عالم بر کائنات می‌تابد. ما شهادت می‌دهیم که تو رسول خدایی پس بار دیگر همه به ندای ملکوتی‌ات لبیک می‌گوییم وعده‌ خداوند حق است و دین تو روز به روز در میان جهانیان گسترش می‌یابد.

2_ ما از گرایش روز‌افزون مردم جهان به تعالیم و رسالت پیامبر خاتم که خود موجب آشفتگی و سراسیمه شدن دشمنان اسلام گشته قویا حمایت می‌کنیم.

3_ هیچ بهانه‌ای از سوی دشمنان قسم‌خورده دین از جمله رواج آزادی بیان برای این اعمال شنیع پذیرفتنی نیست و از تمام مومنان و انسان‌های آزاده و از دولت‌های اسلامی و مجامع حقوقی بین‌المللی انتظار می‌رود که با این اقدام موهن برخورد نمایند.

4_ ما دولت آمریکا و صهیونیسم جهانی را متهم ردیف اول این خیانت دانسته و اعلام می‌کنیم اگر مسببان این جنایت را به مجازات نرسانند خود باید منتظر عذاب الهی و شعله‌های خشم مسلمانان جهان باشند.

5_ بایسته است همه مسلمانان به ویژه علمای جهان اسلام با شناخت دقیق توطئه‌های دشمن بازخواست و محاکمه عاملان اصلی این خیانت بزرگ را خواستار شوند و آنان نیز از محاکم بین‌المللی اشد مجازات متناسب با شدت جرم مرتکب شده را درخواست کنند.

6_ جهان اسلام می‌تواند با وحدت کاملا راهبردی و عملیاتی و با استفاده از حداکثر ابزارها و امکانات خود از جمله محروم نمودن کشورهای غربی از صادرات نفت و گاز موجب خارجی و زبونی بیش از پیش دشمنان اسلام و پیامبر شود.

7_ از دولت جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم تجدید‌نظر در روابط کشورهای حمایت کننده از سازنده فیلم موهن اقدام نماید و قوه قضائیه نیز نسبت به طرح شکایت در دادگاه‌های ذی‌صلاح بین‌المللی نسبت به عوامل سازنده فیلم موهن بپردازد.

8_ ما مردم حزب‌الله شهر تهران از اندیشمندان، هنرمندان و فرهیختگان جهان اسلام درخواست می‌کنیم برای معرفی چهره نورانی نبی مکرم اسلام تمام توان خود را به کار گیرند و هنرمندانه ویژگی‌های شخصیت‌ بی‌نظیر پیامبر ختمی مرتبت را به جهان عرضه نمایند.

9_ ما تجمع‌کنندگان در این مراسم از علما و دانشمندان و مسئولین مراکز فرهنگی _ مذهبی و قانونگذاری و سران غیرمتعهد‌ها و سایر سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم تا با هدف ممانعت از هرگونه اهانت به ادیان پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در تدوین منشور جهانی جلوگیری از توهین به مقدسات ادیان الهی را به عنوان قانون بازدارنده و کارساز مورد توجه و اقدام عملی انجام دهند.

10_ بار دیگر فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل عظیم‌الشان را برای یادآوری ذهن‌های غبار‌گرفته نظام لیبرال سرمایه‌داری غرب تکرار می‌کنیم که اگر در مقابل دین ما بایستید در مقابل همه دنیای شما خواهیم ایستاد و تا آخرین قطره خونمان از ارزش‌های مکتب الهی و پیامبر اسلام دفاع خواهیم کرد.

11_ ای امام و ای مولای ما! ای باقیمانده نور خدا علیه ظلمت و تاریکی‌ها! ای منتقم از تمام بدی‌ها و پلیدی‌ها و ظلم ستمگران و ای عدالت‌گستر مصلح! تو بر ما شاهد باش و یاری نما تا پرچم محمد رسول‌الله را تا دورترین نقطه افق به اهتزاز درآوریم و در راه فرج شما با یاری نائب برحقتان حضرت امام خامنه‌ای همواره موثر و پیشگام باشیم.

۱۳۹۱/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...