نسخه چاپی

جمهوری‌خواهان به آقای تاجر اعتماد ندارند

بر اساس یك نظرسنجی جدید تنها ۳۸ درصد جمهوری خواهان موافق نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریكا هستند.

به گزارش نما، نظرسنجی: تنها 38 درصد جمهوری خواهان موافق نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «مورنینگ کانزالت»، نظرسنجی جدید مورنینگ کانزالت/پولیتیکو نشان داد از هر 10 جمهوری خواه تنها 4 نفر موافق نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 هستند.

بر اساس این نظرسنجی، 50 درصد جمهوری خواهان مخالف نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هستند و تنها 38 درصد موافقت خود با حضور وی در این انتخابات را اعلام کردند. همچنین 19 درصد از شرکت کنندگان جمهوری خواه در این نظرسنجی اعلام کردند مایک پنس (معاون ترامپ) را به عنوان رئیس جمهور آمریکا به دونالد ترامپ ترجیح می دهند.

44 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند اگر انتخابات ریاست جمهوری امروز برگزار می شد، یک نامزد دموکرات را برای تصدی سمت ریاست جمهوری آمریکا انتخاب می کردند. با این حال، 36 درصد شرکت کنندگان نیز اعلام کردند در چنین شرایطی به ترامپ به عنوان رئیس جمهور رأی می دادند.

ترامپ تنها نامزد انتخاباتی معرفی شده از سوی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا است. «جان دلنی» نماینده مریلند در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حال حاضر تنها نامزد دموکراتی است که حضور خود در انتخابات 2020 را اعلام کرده است.

حاشیه خطای این نظرسنجی 2 درصد اعلام شده است.

۱۳۹۷/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...