نسخه چاپی

"كشور باید بدون درآمدهای نفتی اداره شود"

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: اداره كردن كشور بدون درآمدهای نفتی از مطالبات رهبری است و باید این مسئله در برنامه ریزیهای اقتصادی كشور مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان نیازمند مدیریت مناسب بخش های تولیدی و صنعتی کشور است و رفع وابستگی به درآمدهای نفتی راهکاری الزامی برای ایمن امر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از تشدید تحریم ها و آغاز جنگ اقتصادی، نارضایتی مردم از نظام اسلامی است افزود: مردم ایران اسلامی طی 33 سال گذشته، با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را در جنگ نظامی و فرهنگی شناسایی و خنثی کردند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی نتوانست خدشه ای به ایران اسلامی وارد کند هم اکنون دشمن ضعف های ما را می شناسد و از این ضعف هابرعلیه نظام استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: مسئولان کشور برای مقابله با این مشکلات باید با مدیریت هماهنگی و همدلی در جهت مرتفع کردن این مشکلات قدم بردارند

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه مردم برای دفاع از انقلاب درصحنه ها حضور دارند تاکید کرد: همدلی شور وهیجان عشق مردم به انقلاب و رهبری راازجمله برکات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است

وی یاد آورشد: انرژی هسته ای حق مردم ایران است و دشمنان انقلاب اسلامی از دست یابی ایران به انرژی هسته ای در تلاطم هستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به جمعه خونین مکه مکرمه گفت: در این روز بیش از 400 نفر از حاجیان در اعلام بیزاری وبرائت از دشمنان اسلام توسط دشمنان به شهادت رسیدند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، یادآورشد: زمانی که دشمنان از نتیجه برنامه های خود در عرصه های نظامی و فرهنگی نا امید شدند، به تشدید تحریم ها و آغاز جنگ اقتصادی روی آوردند.

حجت الاسلام خاتمی یادآورشد: زمانی که دشمنان از نتیجه برنامه های خود در عرصه های نظامی و فرهنگی نا امید شدند، به تشدید تحریم ها و آغاز جنگ اقتصادی روی آوردند.

۱۳۹۱/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...