نسخه چاپی

شهادت دو بسیجی در چابهار

در پی اقدام تروریستی امروز در چابهار، دو بسیجی پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسین (ع) این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در اقدام کور تروریستی ایادی استکبار، ظهر امروز در حوالی مسجد امام حسین (ع) چابهار و مقابل درمانگاه سیدالشهدای این شهرستان، دو بسیجی جان برکف پایگاه مقاومت بسیج مسجد به شهادت رسیدند.

این دو بسیجی شهید با نام‌های «مرتضی آسوده» که در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و «حامد بزی» دیگر بسیجی این حادثه پس از بروز جراحات سنگین دقایقی پیش در بیمارستان شهید شد.

براساس اطلاعات دریافتی، شهید مرتضی آسوده، دانش‌آموز دبیرستان نمونه دولتی و شهید حامد بزی دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد بوده که در این اقدام تروریستی به شهادت می‌رسند.

در پی وقوع اقدام تروریستی امروز در چابهار توسط یکی از کوردلان مقارن ساعت 12:50 دقیقه امروز، فردی با لباس مبدل نظامی در مقابل مسجد امام حسین (ع) و مصلای این شهر در کمین خروج نمازگزاران بود که با شناسایی از سوی نیروهای انتظامی متواری و مقابل درمانگاه سیدالشهدا خیابان تعاون جنب مسجد خود را منفجر می‌کند که در پی این انفجار تعدادی از نیروهای بسیج، انتظامی و کودکان شهید و زخمی می‌شوند.

۱۳۹۱/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...