نسخه چاپی

انتقال بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ مصدوم و بیمار از طریق اورژانس هوایی

پیرحسین كولیوند در مراسم رونمایی از 6 بالگرد پیشرفته اورژانس اظهار داشت: تاكنون بیش از 20 هزار و 500 بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی جابجا و به مراكز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش نما، پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از 6 بالگرد پیشرفته اورژانس اظهار داشت: تاکنون بیش از 20 هزار و 500 بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی جابجا و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی افزود: پیش از این اورژانس 34 بالگرد داشت که امروز 6 مورد دیگر به آن اضافه شد و طی دو هفته آینده 6 فروند دیگر جهت خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان و بیماران به بهره‌برداری می‌رسد و این افزایش روزبه‌روز ادامه خواهد داشت تا به استاندارد اصلی برسیم.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه از تعداد مصدومان جابجاشده توسط بالگرد 65 درصد آنها مستقیم جهت عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شده‌اند، گفت: یک ریال بابت این اقدام از جیب بیمار پرداخت نمی‌شود و هزینه‌ای برای مردم ندارد.

کولیوند خاطرنشان کرد: 2400 آمبولانس در اوراژنس زمینی قبلاً به بیمارستان‌ها اضافه شده، 400 مورد دیگر نیز خریداری و قرارداد 2000 آمبولانس در حال انجام بوده و به ناوگان اورژانس افزوده می‌شود.

وی در مورد به کارگیری موتورلانس‌های اورژانس گفت: بهره مندی از این موتورها در کمک به حادثه‌دیدگان به ویژه در شهرهای پرترافیک بسیار موثر بوده و 500 مورد دیگر به ناوگان اورژانس افزوده می‌شود.


۱۳۹۷/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...