نسخه چاپی

گرانی نرخ بلیت هواپیما صحت دارد؟

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشور گفت: شركت‌های هواپیمایی بلیت‌ هیچ یك از مسیرهای هوایی خود را در ایام تعطیلات گران نكرده‌ است.

به گزارش نما، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ کشور، با بیان اینکه اخبار منتشر شده درباره افزایش نرخ بلیت‌ هواپیما صحت ندارد، اظهار کرد: هم اکنون ملاک‌ فروش بلیت‌ هواپیما نرخ‌هایی است که شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هرگونه افزایش نرخ بلیت‌ هواپیما خارج از نرخ‌های شرکت‌های هواپیمایی تخلف است و سازمان هواپیمایی برخورد جدی با متخلفان‌ انجام خواهد داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور‌ تصریح کرد: سازمان هواپیمایی نرخ‌ تکلیفی‌ برای شرکت‌های هواپیمایی ندارد، اما سازمان هواپیمایی بر نحوه توزیع بلیت‌ها نظارت عالیه دارد.

جعفرزاده‌ تأکید کرد: خریداران بلیت باید از شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی معتبر بلیت‌های خود را تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سازمان هواپیمایی اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی به این موضوع رسیدگی شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: سازمان و شرکت‌های هواپیمایی برای ایام تعطیلات هفته آینده بلیت‌ هیچ یک از مسیرهای هوایی خود را گران نکرده است.
تغییری در نرخ بلیت‌ شرکت‌های هواپیمایی ایجاد نشده است

مقصود اسعدی سامانی‌ دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی‌، با بیان اینکه تمامی بلیت‌های هواپیما بر اساس نرخ‌های متعارف‌ به فروش می‌رسد، اظهار کرد: هیچ افزایش قیمتی‌ در نرخ بلیت‌ها وجود ندارد و اگر در برخی از مسیرها این گرانی مشاهده می‌شود ناشی از سوء استفاده آژانس‌های هوایی و ورود دلالان‌ به این حوزه است.

وی افزود: قیمت بلیت‌ هواپیما در مسیر تهران – مشهد مورخ 13 ،14 و 15 خرداد 250 هزار تومان، مسیر تهران – بوشهر 220 هزار تومان و مسیر تهران – کیش قیمت بلیت 320 هزار تومان تعیین شده که تمامی این نرخ‌ها برای این ایام مناسب است.

سامانی‌ تأکید کرد: هیچ تغییری در نرخ بلیت‌ هواپیماهای شرکت‌ها ایجاد نشده و ممکن است برخی افزایش قیمت‌ها به دلیل بیزنس‌کلاس‌ بودن هواپیما بوده باشد.

گزارش میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از آژانس‌های هواپیمایی نشان می‌دهد، قیمت بلیت‌ هواپیما در برخی از مسیرها 15 تا 20 درصد‌ افزایش یافته‌ است، البته به گفته یکی از مدیران این آژانس‌ها، تمامی بلیت‌ها را به صورت آنلاین‌ از شرکت‌های هواپیمایی‌ خریداری می‌شود و قیمت‌ها در برخی از مسیرها توسط آژانس‌ها تغییر می‌یابد.

گفتنی است، هم اکنون قیمت بلیت‌ مشهد برای هفته آینده 650 تا 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

۱۳۹۷/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...