نسخه چاپی

حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با نما:

برخی با حاشیه سازی به دنبال انحراف اذهان از مطالبات مردم هستند/ مسؤولان به جای حاشیه‌سازی، مشكلات و مطالبات مردم را حل كنند

عکس خبري -برخي با حاشيه سازي به دنبال انحراف اذهان از مطالبات مردم هستند/ مسؤولان به جاي حاشيه‌سازي، مشکلات و مطالبات مردم را حل کنند

نماینده مردم استان مركزی در مجلس شورای اسلامی، گفت: نوعی آسیب مدرن و پیچیده بسیار خطرناك در اتاق های فكر در حال برنامه ریزی كلید واژه هایی برای مشغول كردن اذهان مردم و ایجاد غفلت از مطالبه گری ملی و ضرورت پاسخ گویی مسئولان اجرائی نسبت به علل بروز گرانی های در كشور است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اینکه امروز هنر برخی صرفا مشغول سازی ذهن مردم بخصوص جوانان برای به فراموشی سپردن مطالبات اصلی خود است، گفت: در حال حاضر پروژه جدیدی با نوعی پوپولیسم بسیار پیچیده درکشور پیگیری و اجرا ئی می شود که نوعی آسیب رسانی مدرن پیچیده و بسیارخطرناک است و ضرورت دارد با آن مقابله شود.
وی عنوان نمود: برخی در اتاق های فکر با برنامه ریزی کلید واژه هایی برای مشغول سازی اذهان مردم و ایجاد حواشی بدنبال ایجاد غفلت مردم از مطالبه نیازها و ضرورت رفع مشکلات کشور و عدم پاسخ گویی مسئولان امر به علل بروز گرانی ها هستند.
وی با بیان اینکه دولت باید علل گرانی ها را با شفافیت برای مردم بیان کند، گفت: کاش دولتمردان اراده این را داشتند که به جای این کارها از مردم بابت نابسامانی و عدم توان کنترل بازار اقتصاد کشور عذر خواهی کنند و ابرازشرمندگی کنند که نمی توانند به حرف ها و وعده هایی که می دهند عمل کنند.
سلیمی با اشاره به موضع غیرمعقول برخی دولتمردان نسبت به علل نارضایتی مردم ازعملکرد دولت، اظهار نمود: مردم بوضوح درک می کنند و می فهمند که اصل کار را رها کردن و پرداختن به حواشی از سوی مدیران اجرائی نادیده گرفتن امور زندگی مردم است.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان امر دست از لجبازی با مردم بردارند زندگی مردم را نادیده گرفتن و مردم را مشغول حاشیه کردن نوعی لجبازی با مردم است که به نارضایتی ها دامن می زند.
وی افزود: یکی از مشکلات اساسی کشور این است که برخی وسایل اطلاع رسانی به جای اطلاع رسانی واقعی و صحیح ابزار خبرسازی شده و منجر به این می شوند که واقعیات زیر غبارهای ضخیم خبرهای ساختگی پنهان شود امری که باید مدیریت شده و جلوی آن به فوریت گرفته شود.
وی افزود: ضرورت دارد خبرنگاران به گونه ای ساماندهی شده و از مراکز خاصی حقوق بگیرند تا ناچار به کار خبرسازی برای جریان های خاص قدرت و ثروت در کشور جهت انحراف افکارعمومی نشوند و خبر سفارشی ساخته نشود.


۱۳۹۷/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...