نسخه چاپی

سرمربی تركیه: ایران در جام جهانی موفق می شود

میرچا لوچسكیو سرمربی رومانیایی تیم تركیه از وضعیت افكار عمومی در تركیه راضی نیست و از هواداران، اصحاب رسانه و... دعوت می كند كه بیشتر از این تیم حمایت كنند.

به گزارش نما، او صحبت هایش درباره بازی را اینطور آغاز کرد: امروز برای ما مثل یک بازی خارج از خانه بود. ما با بازیکنان جوانمان نمایش بسیار خوبی داشتیم و در آینده تیم بسیار مهم تری هم خواهیم شد.

لوچسکیو در ادامه به بازی مقابل ایران پرداخت و عنوان کرد: هواداران ایرانی حضور پرتعدادی داشتند و بر زیبایی ورزشگاه افزودند. بازی خوبی بود، آن ها برای جام جهانی آماده شدند و ما هم وضعیت تیممان را دیدیم. من فکر میکنم ایران جام جهانی خوبی خواهد داشت. می خواهم اتاق نشست خبری را شلوغ تر از این ببینم.من یک تیم خوب ساخته ام، لطفا ما را بیش از این حمایت و دنبال کنید.

سرمربی تیم ملی ترکیه به طعنه گفت: اگر این بازی در رومانی برگزار می شد، 20 هزار هوادار ترکیه به ورزشگاه می آمدند!

وی افزود: تیم ملی یک تیم جدید است، یک تیم تازه متولد شده، ما تیم ملی را برای جام ملت های اروپا می سازیم. یوسف امروز 21 سال داشت و چنگیز هم همینطور. این بازیکنان به حمایت بیشتر مردم ترکیه احتیاج دارند.

لوچسکیو به عملکرد جنک توسون نیز پرداخت و گفت: توسون به اینجا آمد و نشان داد که ملیتش را خیلی دوست دارد. باید به او تبریک بگوییم اما نه فقط به خاطر 2 گل بلکه به خاطر حضورش در اینجا. به سرکان و تارکان هم بابت اولین بازی شان تبریک می گویم و مطمئن هستم در ادامه بیشتر بازی خواهند کرد.

او به قدرت تیم ملی ایران هم اذعان داشت و یادآور شد: آن ها از 10 بازی آخر یکی را باختند. به لحاظ فیزیکی آماده و به لحاظ تاکتیکی خوب هستند. زمان زیادی است که کنار هم بازی می کنند اما ما راه نفوذ به آن ها و کنترلشان را فهمیدیم و تمرین کردیم. من از دفاع تیم و خط حمله راضی هستم. در 15 دقیقه پایانی نیمه اول می توانستیم 4-0 پیش بیفتیم اما موقعیت هایی را از دست دادیم. اما از بازیکنان به خاطر نمایش کاراکتر فوتبالی راضی هستم.

۱۳۹۷/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...