نسخه چاپی

ماجرای زندگی معتادی كه كارخانه‌دار شد

تولید فیلم مستند «تشكی برای خواب» به كارگردانی وحید باقرزاده به پایان رسید.

به گزارش نما، فیلم مستند «تشکی برای خواب» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی وحید باقرزاده که روایت زندگی معتادی است که کارخانه‌دار موفقی شد و به یاری دیگر معتادان شتافت به خط پایانی تولید رسید.

وحید باقرزاده از سال ۱۳۹۴ تولید مستند «تشکی برای خواب» را آغاز کرد. در این مستند چهار فرد مقابل دوربین از اعتیاد، نحوه زندگی و فلاکت‌های خود می‌گویند و در ادامه فردی پیدا می‌شود که به کمپ رفته و با هزینه شخصی خود کمک می‌کند که این آدم‌ها اعتیاد خود را ترک کنند. این افراد در کارخانه‌ مردی نیکوکار که به تولید تشک خواب می‌پردازد، مشغول به کار شوند.

لوکیشن‌های این مستند ۵۳ دقیقه‌ای شهرک صنعتی چهاردانگه و کمپ ترک اعتیاد بوده است.

وحید باقرزاده درباره کاراکترهای مستندش توضیح داد: «تشکی برای خواب» درباره‌ معتادان کارتن‌خواب است که تعدادشان کم نیست و زندگی بدی دارند اما راه‌هایی برای رهایی می‌یابند. جالب است این افراد که به زندگی بازگشته‌اند، حاضر نیستند در جای دیگری جز کارخانه آن شخص نیکوکار فعالیت کنند.

وی افزود: صاحب کارخانه تشک‌سازی خود روزگاری درگیر اعتیاد بوده اما خانواده او را ترک نکرده‌اند و با تلاش‌های خودش کارخانه‌ای افتتاح کرده است.

عوامل تولید مستند «تشکی برای خواب» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: وحید باقرزاده، مدیر تصویربرداری: عباس صاحب، تدوین: سعید خدارضایی، انتخاب موسیقی: عرفان باقرزاده، مدیر تدارکات: خداوردی هاشم‌پور، مدیر حمل و نقل: کاظم عقب کلاته، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

وحید باقرزاده پیشتر فیلم‌های مستند «منم داریوش»، «جاده قانون»، «طب حاشیه» و ... را کارگردانی کرده است. وی با «منم داریوش» برنده سیمرغ بلورین بهترین پژوهش مستند جشنواره فیلم فجر شده است.

۱۳۹۷/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...