نسخه چاپی

پنجعلی: زورمان به مراكش می رسد

پنجعلی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملكرد تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه عنوان كرد: می‌توانیم در جام جهانی موفق شویم.

به گزارش نما، محمد پنجعلی درباره شکست 2 بر یک تیم ملی مقابل ترکیه اظهار داشت: تیم ما نسبتاً بازی خیلی خوبی انجام داد. ترکیه در قاره اروپا بازی می‌کند و در چند سال گذشته هم نتایج خوبی گرفته است. این تیم فشار خوبی روی دروازه ما آورد و کادرفنی تیم ملی اطلاعات خوبی از این مسابقه کسب کرد.

مدافع پیشین تیم ملی در مورد عملکرد خط دفاعی ایران تصریح کرد:‌ این اشتباهات به دلیل این بود که ما روی یک خط کار کردیم. تیم ملی باید برابر چنین تیم‌هایی در زمین خودمان دفاع کند و فضای پشت خط دفاع را از بین ببرد.

وی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند غیبت سید جلال حسینی و وریا غفوری در تیم ملی احساس می‌شود، گفت: من خودم یکی از منتقدان هستم، اما الان فقط 15 روز به جام جهانی مانده و نباید این حرف‌ها مطرح شود. در این مقطع باید به بازیکنان روحیه و اعتماد به نفس داده شود تا آنها درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند. متأسفانه در این برهه زمانی موجی علیه تیم ملی مشاهده می‌کنم که سَم است.

پنجعلی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه عنوان کرد: می‌توانیم در جام جهانی موفق شویم. سه امتیاز دیدار نخست مقابل مراکش خیلی مهم است و فقط هم روی امتیازات این مسابقه می‌توانیم حساب کنیم. ضمن اینکه اینطور هم نیست که تیم ملی در جام جهانی از پیش بازنده باشد. با تیم‌هایی بازی داریم که دنیا مسابقات آنها را تماشا می‌کند و بچه‌ها پُر از انگیزه هستند. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است، اما به نظرم در بازی اول زورمان به مراکش می‌رسد.

۱۳۹۷/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...