نسخه چاپی

انعقاد تفاهم نامه شهرداری با آموزش و پرورش برای مبارزه با دخانیات

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى تصریح كرد: در راستاى مبارزه با دخانیات با برخى دستگاه‌ها همكارى كنیم و به تازگى تفاهم نامه اى با وزارت آموزش و پرورش منعقد كردیم تا با استفاده از همه ظرفیتمان در مدارس نسبت به طرح هاى آموزشى اقدام كنیم.

به گزارش نما، شجاع پوریان معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى در مراسم روز جهانى بدون دخانیات که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: مبارزه با دخانیات موضوعی بین المللى است متاسفانه مصرف دخانیات به ویژه قلیان که مضرات بیشترى دارد در جامعه رو به گسترش است.

وى ادامه داد: زمانى خوشحال بودیم که در جامعه ما زنان دخانیات مصرف نمى کردند، اما اکنون مصرف دخانیات در بین زنان و دختران و پسران افزایش پیدا کرده است.

شجاع پوریان عنوان کرد: در گذشته اگر مصرف قلیان قبح داشت، اما این قبح امروز تبدیل به وسیله ای تفریحی تبدیل شده است.

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى با بیان اینکه جامعه با خطرات قلیان آشنا نیست، گفت: به تازگى برخى نمایندگان در مجلس استفساریه خروج قهوه خانه‌ها از شمول اماکن عمومى را مطرح کرده اند که کار خطرناکى است.

وى تاکید کرد: در مبارزه با دخانیات به عزم ملى نیاز داریم و همه نظام و نهادهاى حاکمیتى و تمام کسانى که تریبون در دست دارند باید از مبارزه با دخانیات صحبت کنند.

شجاع پوریان با تاکید بر فرهنگسازى در مبارزه با دخانیات گفت: امروز نهادهاى ملى، جریان هاى اجتماعى، نهاد‌ها و موسسات باید با هم هم افزایو داشته باشند و در این راستا تلاش کنند و نهاد‌ها باید از حالت انفعال خارج شوند.

انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای مبارزه با دخانیات

معاون اجتماعى و فرهنگى شهردارى تصریح کرد: در راستاى مبارزه با دخانیات با برخى دستگاه‌ها همکارى کنیم و به تازگى تفاهم نامه اى باوزارت آموزش و پرورش منعقد کردیم تا با استفاده از همه ظرفیتمان در مدارس نسبت به طرح هاى آموزشى اقدام کنیم.

وى با تاکید بر ایجاد زمینه هایى براى تفریح جوانان گفت: وقتى مى خواهیم تفریح هاى ناسالم را از جوانان بگیریم باید نشاط اجتماعى و تفریحات را جایگزین آن کنیم.

شجاع پوریان ادامه داد: ما براى بازى هاى جام جهانى از نیروى انتظامى درخواست کرده ایم تا اکران عمومى بازى هاى جام جهانى در بوستان‌ها ایجاد شود تا نشاط اجتماعى بین جوانان بیشتر شود.

۱۳۹۷/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...