نسخه چاپی

واكنش عادل غلامی درباره نتایج تیم ملی والیبال

عادل غلامی درباره نتایج كسب شده ملی پوشان در هفته نخست رقابت های لیگ ملت ها گفت: هیچ صحبتی درباره تیم ملی ندارم و دلیلی ندارد راجع به نتایج صحبت كنم. برای ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش نما، عادل غلامی درباره نتایج کسب شده ملی پوشان در هفته نخست رقابت های لیگ ملت ها گفت: هیچ صحبتی درباره تیم ملی ندارم و دلیلی ندارد راجع به نتایج صحبت کنم. برای ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم.

غلامی حتی در پاسخ به سوالِ بازگشتش به تیم ملی بیان کرد: هیچ صحبت و نظری درباره تیم ملی ندارم.

ملی پوش پیشین تیم ملی والیبال درباره شرایط و وضعیت خود اظهار کرد: در حال حاضر تمریناتم را انجام می دهم و شرایط خوب و ایده آلی دارم. در چند سال گذشته درگیر اردوهای تیم ملی بودم و نتوانستم آنطور که دوست دارم بدنسازی انجام دهم اما امسال این کار را انجام دادم. تصور می کنم در لیگ شرایط ایده آلی را خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی در هفته نخست رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل تیم های ژاپن و فرانسه شکست خورد و تنها یک پیروزی مقابل استرالیا به دست آورد. تیم ملی در پایان هفته نخست رقابت ها با ۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و در هفته دوم مسابقات که به میزبانی آرژانتین برگزار می شود، مقابل تیم های ایتالیا، آرژانتین و کانادا قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۷/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...