نسخه چاپی

احتمال حضور ماشین سازی به جای گسترش فولاد در لیگ برتر؟

واگذاری امتیاز تیم تراكتورسازی به مالك باشگاه گسترش فولاد این سئوال را ایجاد می كند كه تكلیف تیم گسترش فولاد در لیگ هجدهم چه خواهد شد.



به گزارش نما، واگذاری امتیاز تیم تراکتورسازی به مالک باشگاه گسترش فولاد این سئوال را ایجاد می کند که تکلیف تیم گسترش فولاد در لیگ هجدهم چه خواهد شد. چرا که طبق قانون دو تیم در یکسری مسابقات نمی توانند دارای یک مالک باشد. در این مواقع در دسترس ترین راه حل واگذاری امتیاز یکی از دو تیم است. خرید و فروش و واگذاری امتیاز تیم های فوتبال در ایران بر خلاف همه جای دنیا رواج داشته و در این مواقع بعنوان نخستین راه حل مطرح می شود.

پیگیری‌ها در این خصوص نشان می‌دهد از آنجایی که قرار است زنوزی تمرکز و سرمایه اش را معطوف به تیم تراکتورسازی نماید، حضانت گسترش فولاد را بر عهده نخواهد گرفت.

از آنجایی که تغییراتی در روند اداره کارخانه ماشین سازی تبریز ایجاد شده است، گویا مسئولین جدید این کارخانه در نظر دارند تا ماشین سازی را بار دیگر در لیگ برتر احیا نمایند. گسترش فولاد، تیمی که قرار است امتیاز آن دیگر به نام زنوزی نباشد بهترین گزینه برای احیای نام ماشین سازی در لیگ برتر است. به این ترتیب هم امتیاز این تیم لیگ برتری همچنان در تبریز می ماند و هم دومین قطب فوتبال تبریز هم بار دیگر وارد بالاترین سطح فوتبال ایران خواهد شد.

در همین رابطه صحبتهای اولیه هم تبادل شده است و احتمال این که فصل آینده به جای تراکتورسازی و گسترش فولاد شاهد حضور تراکتورسازی و ماشین سازی در لیگ برتر باشیم وجود دارد.

۱۳۹۷/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...