نسخه چاپی

آیت‌الله مكارم‌ شیرازی:

سران دولت‌های بزرگ به قیمت ریختن خون ملت‌ها تسلیحات می‌فروشند

یكی از مراجع تقلید با ابراز تأسف از اینكه امروز سران دولت‌های بزرگ همه بدی‌ها را برای دیگران و همه منافع را برای خودشان می‌خواهند، گفت: سران دولت‌های بزرگ به دنبال فروش تسلیحات نظامی حتی به قیمت نابودی كشورها و كشتن مردم یمن، فلسطین، سوریه و عراق هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در برنامه چشمه معرفت که از شبکه یک سیما پخش شد، با ابراز تأسف از اینکه دنیای امروز کاملاً در تضاد با سخن امام حسن(ع) است، تصریح کرد: امروز سران دولت‌های بزرگ همه بدی‌ها را برای دیگران و همه منافع را برای خودشان می‌خواهند؛ از این سوی دنیا به آن سوی دنیا می‌روند و مزاحم کره شمالی می‌شوند و می گویند ما اینجا منافعی داریم که باید تأمین شود.

وی تصریح کرد: سران دولت‌های بزرگ به دنبال فروش تسلیحات نظامی حتی به قیمت نابودی کشورها و کشتن مردم یمن، فلسطین، سوریه و عراق هستند؛ آنان ابداً نگاه به منافع دیگران ندارند و فقط می گویند سلاح‌های ما به فروش برود و منافع ما تأمین شود؛ این بدترین اصلی است که بر دنیا حاکم است و تا این اصل بر دنیا حاکم باشد، دنیا روی سلامت و امنیت نخواهد دید.

این مرجع تقلید افزود: وقتی امام زمان(عج) ظهور می‌کنند، فرمایش امام حسن(ع) را مبنی بر اینکه «آنچنان با مردم رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند»، حاکم می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات بسیاری که در برخی از مناطق محروم وجود دارد، اظهار کرد: نمایندگانی را که به این مناطق اعزام می‌کنیم، از غوغای مشکلات و نبود منازل درست، مسجد، درمانگاه و ... می گویند؛ مردم به مناطق محروم توجه ویژه داشته باشند.

۱۳۹۷/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...