نسخه چاپی

واكنش پیشكسوت سرخپوشان به قرعه پرسپولیس در لیگ برتر

پایان رافت درباره قرعه‌كشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال كشورمان و وضعیت قرعه پرسپولیس در این دوره از رقابت‌ها گفت: برای پرسپولیس كه 2 دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و در این دوره هم از مدعیان قهرمانی است فرقی نباید بكند در كدام هفته با چه تیمی بازی كند.




به گزارش نما، پایان رافت درباره قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان و وضعیت قرعه پرسپولیس در این دوره از رقابت‌ها گفت: برای پرسپولیس که 2 دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و در این دوره هم از مدعیان قهرمانی است فرقی نباید بکند در کدام هفته با چه تیمی بازی کند.

وی ادامه داد: لیگ هجدهم به دلیل آمادگی استقلال از اول فصل، خرید‌های خوب سپاهان و رقابت این دو تیم در کنار پرسپولیس و تیم‌هایی مثل تراکتور و سایپا، جذاب‌تر از لیگ هفدهم خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقلات این تیم در نیم‌فصل اول و جدا شدن تعدادی از بازیکنان در پایان لیگ هفدهم تصریح کرد: امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش راهکاری پیدا کنند تا بازیکنان مد نظر پرسپولیس زودتر به این تیم اضافه شوند. پرسپولیس تیم پرهوادار و نماینده ایران در آسیا است وهمه باید تلاش کنیم تا این تیم به بهترین شکل در میادین مختلف حاضر شود.

رافت درمورد اینکه گفته شده به احتمال زیاد در بازی شهرآورد لیگ هجدهم تقسیم هواداران به شکل گذشته نخواهد بود و سهمیه تیم میزبان از جایگاه هواداران ۹۰ درصد است، خاطرنشان کرد: این حرکت خوب و مثبتی است که در تمام دنیا به همین روال انجام می‌شود، اما وقتی این دو تیم ورزشگاه مستقلی ندارند این کار بی‌فایده است.

وی افزود: وزارت ورزش با این کارش ثابت می‌کند که نمی‌خواهد این ۲ تیم مستقل باشند لازمه این کار‌ها خصوصی شدن این دو تیم است.

۱۳۹۷/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...