نسخه چاپی

خطر محرومیت استقلال را تهدید می كند؟

استقلال هم مثل پرسپولیس باید چشم انتظار نتیجه گزارشی باشد كه ماجان بازرس ویژه ای اف سی برای ارزیابی دفاتر و اسناد مالی این تیم ها نوشته است.

به گزارش نما، استقلال هم مثل پرسپولیس باید چشم انتظار نتیجه گزارشی باشد که ماجان بازرس ویژه ای اف سی برای ارزیابی دفاتر و اسناد مالی این تیم ها نوشته است. این بار کنفدراسیون فوتبال آسیا دقیق تر از همیشه و حتی با مترجم مورد اطمینان خودشان به این باشگاه ها رفتند و بررسی ها را انجام دادند. حالا اما فصل بررسی ها به سر رسیده. آنها برای سال 2019 نتایج شان را اعلام می کنند.

ولی شایعه کنار گذاشتن استقلال از کجا به رسانه ها رسید؟ یک مدیربرنامه های نه چندان سرشناس که پرونده 7 یا 8 طلبکار استقلال را در اختیار گرفته این ادعا را طرح کرده است.او این ها را گفته و تاکید کرده در جلسه کمیته انضباطی ای اف سی که درست در روز دهم تیر برگزار می شود اعضا رای به محرومیت استقلال برای این پرونده ها می دهند.

او دنبال پول موکلینش است و استقلال هم دنبال مدام بازیکن خریدن. امکان بستن جلوی قراردادهای استقلال یا پرسپولیس هم که نیست و اقلا فدراسیون تاج این ریسک را نمی کند و شر برای خودش نمی خرد پس شکایت به ای اف سی شده یک راهکار برای این وکلا و کارگزارها!

حتی اگر قرار به طر پورنده استقلال در آن نشست باشد. استقلال کلی طلب از مرجله اخیر لیگ قهرمانان آسیا دارد که می توانند طلب را از همان محل کم کنند. امتیاز از لیگ داخلی و بعد محرومیت از فصل بعد از راهکارهای پیش روتر همستند تا از سکه انداختن مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا.

برای رسیدن به پول واسطه ها جنجال هایی راه می اندازند بی آنگه به تبعاتش بین هواداران توجهی داشته باشند!

۱۳۹۷/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...