نسخه چاپی

وِزه برنامه های رادیو ایران به مناسبت شبهای قدر

رادیو ایران در شب های قدر و شب های ۱۴ و ۱۵ خرداد، ویژه برنامه‌هایی را برای گرامیداشت این مناسبت‌ها روی آنتن می برد.

به گزارش نما، «عشق نام دیگر توست» با موضوع پیوند زندگی اجتماعی با قرآن و آموزه های دینی و پرداختن به ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر، «میزبان» با موضوع شخصیت امام علی (ع)، «جاودانه ها» با موضوع معرفی آثار هنری درباره امام علی (ع)، «دور عاشقان» با موضوع خصوصیات حضرت امام علی (ع) و پیروان راستینش، ویژه برنامه های لیالی قدر در رادیو ایران است.

ضمن اینکه این شبکه رادیویی در برنامه ای با نام «هنگامه باران» سعی دارد حال و هوای عرفانی و معنوی برای علاقمندانی که به هر دلیل نمی توانند در این مراسم شرکت کنند، رقم زند.

عوامل در بخشی از این برنامه سراغ قشر آسیب پذیر جامعه رفته اند و مستند کوتاهی با این مضمون پخش می شود.

«هنگامه باران» در شب های قدر یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ سحر به تهیه کنندگی احسان زارع پخش می شود.

پاسداشت یاد امام خمینی (ه)

در ویژه برنامه «همیشه با امام» از دیدگاه امام خمینی (ه) به سیره حضرت علی (ع) در امور حکومت و توجه ویژه ایشان به محرومین و قشر ضعیف جامعه پرداخته می شود. وحدت و حفظ استقلال کشور و همزبانی از دیگر موضوعات برنامه است.

گزارش از حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) توسط عباس سنجری گزارشگر برنامه، پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری در بیست و نهمین سالروز وفات حضرت امام(ره) از حرم مطهر آن حضرت و همچنین کارشناسی مهدی حمزه پور درباره نگاه امام خمینی(ره) به نهج البلاغه و سیره حکومت‌داری امیرالمومنین (ع) از دیگر بخش های برنامه است.

«همیشه با امام» روز دوشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ شب به تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی و گویندگی حسین بیگی پخش می شود.

مستند «آغاز رهبری» در ۲ برنامه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد درباره چگونگی انتخاب مقام معظم رهبری و برهه ای از تاریخ بعد از انتخابات رهبری، ساعت ۱۱ به تهیه کنندگی آرمان ستوده پخش می شود.

۱۳۹۷/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...