نسخه چاپی

دیدار نمایندگان حماس با رئیس پارلمان لبنان

هیأتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به ریاست عضو دفتر سیاسی و رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جنبش با رئیس مجلس نمایندگان لبنان دیدار كرد.

به گزارش نما، هیأت حماس برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی لبنان و انتخاب مجدد نبیه بری به عنوان رئیس مجلس نمایندگان را به او تبریک گفت.

عزت رشق، عضو دفتر سیاسی و رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس تصریح کرد که ملت لبنان و عموم فلسطینیان و امت عربی به وجود شخصی همچون بری نیاز دارند.

رشق اشاره کرد که در این دیدار، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و هیأت حماس تاکید کرد که مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیستی اجازه تحمیل معادلات جدید بر ملت فلسطین را نداد.

به گفته او، پاسخ مقاومت اقدامی بازدارنده در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بود و مقاومت شعار حمله در مقابل حمله را در پیش گرفت. پس از تلاش‌های برخی کشورها، توافق بر سر آام‌سازی اوضاع حاصل شد، اما مقاومت همچنان در حالت آماده‌باش است و هرگونه تجاوز دشمن را پاسخ خواهد داد.

این رهبر حماس بر ضرورت ادامه اعمال فشار‌های کشور‌های اسلامی و عربی برای متوقف کردن انتقال سفارتخانه کشور‌ها به قدس اشغالی تأکید کرد و در رابطه با پرونده آشتی ملی نیز گفت: ما به تحقق این آشتی که بار‌ها بر سر آن مانع‌تراشی شده است، نیاز داریم و

۱۳۹۷/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...