نسخه چاپی

نمایندگانی كه به «FATF» رای مثبت بدهند را به مردم معرفی می‌كنیم

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ما در اتحادیه پیگیر روند بررسی لایحه «FATF» در مجلس هستیم و از نمایندگان مجلس خواهیم خواست تا رای خود را برای مردم شفاف كنند.

به گزارش نما، سعید توانا‌راد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ، با اشاره به بررسی لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی گفت‌: ما در اتحادیه پیگیر روند بررسی این لایحه در مجلس هستیم و اگر این لایحه رد یا تصویب شود از نمایندگان مجلس خواهیم خواست تا رای خود را برای مردم شفاف کنند.

وی افزود: اگر نماینده‌ای هم بخواهد به صورت غیرشفاف پاسخ دهد و یا رای خود را شفاف نکند او را به مردم معرفی خواهیم کرد و مسلما برای عدم شفافیت باید پاسخگوی مردم باشد چون در برابر دانستن ملت و پاسخگویی به مردم بی‌تفاوت بوده است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: توصیه می‌کنیم نمایندگان مجلس در برابر خواست ملت نایستند و آنچه به نفع منافع ملت است را عملی کنند نه آنچه به نفع یک جریان و گروه خاص است.

تواناراد تصریح کرد: ما بارها از اعتماد به دشمن ضربه خوردیم و امید داریم نمایندگان مجلس از تجربیات گذشته درس گرفته باشند.

وی گفت:‌ اینکه بگوییم ما با شروطی پیوستن به FATF را می‌پذیریم اصلا منطقی نیست زیرا معاهده بین‌المللی یعنی یک فهم مشترک و این منطقی نیست بگوییم ما فقط به بندهایی که می‌خواهیم، عمل می‌کنیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت:‌ قطعا دشمنان تلاش دارند که اراده خودشان را به ما تحمیل کنند و به زودی اهرم‌های فشار خود را به کار خواهند بست. ما امید داریم تجربه ناپذیری و عدم فهم تاریخ در نمایندگان ما از بین برود و در راستای منافع ملت عمل کنند.

۱۳۹۷/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...