نسخه چاپی

تیام از استقلال جدا خواهد شد

طالب نسب در پایان درباره وضعیت تیام تصریح كرد: تیام از استقلال جدا خواهد شد، چون ماندن او در استقلال با رقمی كه در توان باشگاه استقلال باشد، معقول نیست اما مطمئن باشید با مربی بزرگی كه استقلال دارد با رفتن تیام هم تیم آسیبی نخواهد دید.

به گزارش نما، اصغرطالب نسب در خصوص قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان و ضعیت استقلال تهران در فصل پیش‌رو اظهار داشت: به هر حال تمامی تیم‌ها باید در 30 هفته به مصاف یکدیگر بروند اما استقلال در این چند فصل اخیر فصل را با نتایج ضعیف شروع کرده و امسال باید تلاشش را بکند که امتیاز‌های اول فصل را خوب جمع کند تا بتواند موفق شود.

وی ادامه داد: به نظر من با وجود خرید‌ها و آماده سازی خوب سپاهان، استقلال با شفر می‌تواند روند ۲ سال اخیر پرسپولیس را داشته و به قهرمانی برسد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص اینکه گفته شده قرار است سهمیه تماشاگران دربی تهران ۹۰ به ۱۰ نفع میزبان باشد هم گفت: هر جای دنیا شرایط خاص خودش را دارد و به نظر من با توجه به شرایط ایران و اینکه هواداران این دو تیم از سراسر کشور هستند نه یک شهر، بهتر است طبق روال گذشته ورزشگاه به ۲ قسمت مساوی برای ۲ تیم تقسیم شود.

طالب نسب در پایان درباره وضعیت تیام تصریح کرد: تیام از استقلال جدا خواهد شد، چون ماندن او در استقلال با رقمی که در توان باشگاه استقلال باشد، معقول نیست اما مطمئن باشید با مربی بزرگی که استقلال دارد با رفتن تیام هم تیم آسیبی نخواهد دید.

۱۳۹۷/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...