نسخه چاپی

ثبت نام بیش از 2 هزار حامی جدید در طرح اكرام ایتام و محسنین استان تهران

سیف گفت:2 هزار و 269 خیر به عنوان حامی جدید در دهه اول ماه رمضان در طرح اكرام و محسنین استان تهران ثبت نام كرده‌اند.

به گزارش نما، محمد هادی سیف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در نیمه اول ماه مبارک رمضان و با ایجاد پایگاه‌های جذب حامی، 2 هزار و 169 خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 896 نفر برای حمایت از فرزندان محسنین و 373 نفر برای حمایت از ایتام اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع و با اعلام آمادگی این خیران یک هزار و 444 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از حمایت این افراد بهره‌مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران به پایگاه‌های جذب حامی در شهر تهران اشاره و بیان کرد: پایگاه جشن رمضان در بوستان گفتگو، حرم امامزاده صالح(ع)، حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری، مصلی تهران و در تمام شهرستان‌ها پایگاه‌های جذب حامی دایر است.

سیف افزود: منطقه 20 (شهرری) با جذب 191، شهر قدس 95 و بهارستان با 58 حامی بیشترین جذب را در نیمه اول ماه مبارک رمضان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 20 هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 75 هزار حامی خیر و نوع دوست از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

سیف یادآور شد: حامیان نوع دوست طرح اکرام ایتام و محسنین در استان تهران سال 96 بیش از 60 میلیارد و 625 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.


۱۳۹۷/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...