نسخه چاپی

بازگشت غفوری و حسینی منتفی شد؟

در حالی كه تنها ۲۴ ساعت تا اعلام لیست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است، انتشار عكس رسمی از تیم ملی، شایعات بسیاری را در خصوص عدم تغییر در این لیست به وجود آورد.

به گزارش نما، در حالی که تنها ۲۴ ساعت تا اعلام لیست ۲۳ نفره نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است، انتشار عکس رسمی از تیم ملی، شایعات بسیاری را در خصوص عدم تغییر در این لیست به وجود آورد.

در شرایطی که گمانه زنی های بسیاری مبنی بر اینکه ممکن است کی روش در آخرین لحظات، تغییراتی به خصوص در مورد دعوت از غفوری یا حسینی در لیست اعمال کند اما با مشخص شدن شماره پیراهن بازیکنان در این عکس دسته جمعی، حالا می توان گفت بعید است که اتفاق جدیدی رخ دهد.

در این عکس، شاهد این هستیم که روزبه چشمی، پیراهن شماره ۴ تیم ملی را که متعلق بهسیدجلال حسینی بود بر تن کرده تا جایگزین وی در خط دفاعی تیم ملی باشد. از سوی دیگر، شماره ۲ پیراهن تیم ملی هم که متعلق به غفوری بود، به مهدی ترابی سپرده شده است.

با این تفاسیر می توان گفت بعید است راه بازگشتی برای بازیکنانی که در لیست انتظار کی روش بودند علی الخصوص حسینی و غفوری وجود داشته باشد.

۱۳۹۷/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...